شناسهٔ خبر: 30779932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طارق همام هم مصدوم شد؛

اتفاقاتی که شفر و استقلال را نگران کرده/ یک بازیکن دیگر هم رفت؟

تیم فوتبال استقلال که این روزها با مصدومیت‌های زیادی مواجه است، حالا ملی پوش عراقی‌اش را هم در صف بازیکنان مصدوم می‌بیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که به تازگی اردوی تدارکاتی‌اش در ترکیه را به پایان رسانده، هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی را برای نیم فصل دوم جذب نماید و در مقابل تعداد زیادی بازیکن را از دست داده است.

آبی پوشان به صورت رسمی گرو و نیومایر را از دست داده و جابر انصاری هم در آستانه جدایی از این تیم می‌باشد. از سوی دیگر مرتضی آقاخان بار دیگر آسیب دید و فصل را از دست داد. ماشین سازی و ذوب آهن هم در صدد هستند تا در صورت عدم وصول مطالبات شان تبریزی و شجاعیان را محروم کنند تا نگرانی های شفر به اوج برسد.

شب گذشته و در جریان دیدار تیم‌های عراق و قطر در جام ملتهای آسیا، طارق همام هافبک میانی و جنگنده آبی ها که در ترکیب این تیم جا افتاده بود دچار آسیب دیدگی جدی شد و در همان نیمه نخست میدان را ترک کرد.

گرچه از میزان و شدت آسیب دیدگی این هافبک عراقی اطلاع دقیقی در دست نیست، اما احتمال این که وی هفته‌های نخست نیم فصل دوم را از دست بدهد وجود دارد. 

آبی پوشان در نیم فصل دوم ابتدا میهمان پیکان هستند، سپس در خانه از ذوب آهن پذیرایی می‌کنند و در هفته سوم در تبریز به مصاف تراکتورسازی می روند که این نشان دهنده ۳ هفته سخت پیش روی آنها می باشد. 

نظر شما