شناسهٔ خبر: 30779187 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو هیات مدیره راه‌آ‌هن :

تکمیل پروژه‌های مهم ریلی با بودجه عمرانی امکان‌پذیر نیست

عضو هیات مدیره راه‌آ‌هن با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های مهم ریلی با بودجه عمرانی امکان‌پذیر نیست، گفت: در این راستا استفاده از بازار سرمایه و دیگر ظرفیت‌های قانونی در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید رسولی امروز در مراسم راه‌اندازی درزین ریلی پلیس اظهار داشت: شبکه ریلی اعم از زیرساخت و ناوگان استعداد ارائه خدمت به مردم کشور را دارد، ما مکرراً به مسئولان مدیریت بحران اعلام می‌کنیم که از این امکانات در شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه استفاده شود. 

وی ادامه داد: پیش از این اولین آمبولانس ریلی در استان لرستان با همکاری هلال‌احمر لرستان راه‌اندازی کردیم. 

عضو هیات مدیره راه‌آ‌هن با اشاره به بودجه راه‌آ‌هن گفت: هدف‌گذاری ما این است که از طریق افزایش سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی طرح‌های توسعه‌ای راه‌آهن را دنبال کنیم. 

رسولی ادامه داد: نمی‌توانیم زلف پروژه‌های ریلی را به بودجه عمرانی گره بزنیم و این پروژه‌ها با اتکا به بودجه کامل نمی‌شود. در این راستا استفاده از بازار سرمایه و ظرفیت‌های قانونی نیز در دستور کار راه‌آهن  قرار دارد.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذار در محیطی رخ می‌دهد که شرط اول آن وجود امنیت است و حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پروژه‌های ریلی نشان از احساس امنیت دارد. 

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی نیز اظهار داشت: راه‌آهن به عنوان نماد توسعه و اقتدار ملی هر کشور است. 

سردار محمد شرفی گفت: امروز پلیس در کنار راه‌آهن با هم‌افزایی خود و درک درست از ماموریت‌ها رسالت خود را به نحو احسن انجام می‌دهد. 

وی تاکید کرد: از مولفه‌های تاثیرگذار در افزایش شاخصه‌های کاری هر سازمان است و در این راستا است شاهد افزایش راندمان این صنعت است. 

عضو هیات مدیره راه‌آ‌هن ادامه داد: در 9 ماه امسال در مقایسه با سال قبل در پلیس راه‌آهن کشف‌ سرقت‌ها 65 درصد و دستگیری سارقان 109 درصد رشد داشته است و در کشف قاچاق تعداد پرونده‌ها 14 درصد افزایش داشته است. 

وی با تاکید بر اینکه سرقت در صنعت ریلی متفاوت از سایر عرصه‌های اجتماعی است، گفت: سرقت یک پیچ در ریل مساوی با بروز یک فاجعه است برخی از فقر فرهنگی برخوردارند و اقدام به چنین خیانتی می‌کنند و موجب بروز خسارت به مردم می‌شوند که پلیس رسیدگی‌های خاص و سریع در این حوزه دارد. 

انتهای پیام/ب

نظر شما