شناسهٔ خبر: 30776532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آخرین وضعیت نقل و انتقالات اینتر؛ از دارمیان و آدرین سیلوا تا خروج احتمالی میراندا و گالیاردینی

محمد رضایی

پیش بینی می شود هفته ای پر جنب و جوش در انتظار نراتزوری باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اینتر در نقل و انتقالات ژانویه فعالیت قابل توجهی نداشته است اما شاید در چند روز پایانی این ماه، تحولات مهمی در این تیم ایجاد شود.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ نراتزوری فقط در فکر تمدید قرارداد ایکاردی نیست. وندا نارا اخیرا تایید کرد هنوز چیزی در این مورد نهایی نشده اما امیدوار است ایکاردی به زودی قراردادش را تمدید کند. اما شاید تغییراتی دیگر نیز در ترکیب تیم اسپالتی در راه باشد. روبرتو گالیاردینی توجه تیم هایی از سری آ همچون تورینو و فیورنتینا را جلب کرده است. در صورت خروج او، اینتر برای جذب آدرین سیلوا، هافبک 29 ساله و پرتغالی لسترسیتی وارد عمل می شود. او در این فصل برای روباه ها فقط 2 بار در لیگ برتر به میدان رفته و از شرایط خود در جزیره راضی نیست.

گزینه پر حاشیه ساعات اخیر اینتر در نقل و انتقالات، متئو دارمیان است. درحالیکه به نظر می رسید انتقال او به یوونتوس در مرحله نهایی است، به یکباره نام اینتر به میان آمد. منچستریونایتد خواسته خود را به اطلاع هر دو باشگاه ایتالیایی رسانده است: انتقال قرضی 6 میلیون یورویی با حق خرید 6 میلیون یورویی در پایان فصل. (مجموعا 12 میلیون یورو) ضمن اینکه کل دستمزد او باید توسط تیم بعدی اش پرداخته شود. فرمول و مبلغ مدنظر یونایتد ممکن است باعث عقب نشینی اینتر و یوونتوس شود.

همچنین اینتر بازار نقل و انتقالات را برای خرید یک مدافع مرکزی زیر نظر دارد. در صورت اصرار میراندا  به رفتن و خروج این بازیکن از اینتر، آنها باید جانشینی برای این مدافع برزیلی پیدا کنند.

نظر شما