شناسهٔ خبر: 30776307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

پیشنهاد رسمی نیوکاسل برای میلاد محمدی

باشگاه نیوکاسل خواستار به خدمت گیری میلاد محمدی مدافع تیم ملی ایران شد. رافائل بنیتس سخت به دنبال جذب یک مدافع چپ است تا بتواند برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر تقویت شود و در لیگ بماند. به همین خاطر این باشگاه پیشنهاد رسمی خود را برای جذب میلاد محمدی به اخمت گروزنی ارسال کرد. پل دامت تنها مدافع چپ حاضر در ترکیب نیوکاسل است که به دلیل مشکل همسترینگ، چهار بازی اخیر تیمش را از دست داده است و به همین خاطر این باشگاه که وضعیت چندان خوبی در جدول رده‌بندی ندارد به دنبال جذب مدافع ایرانی است. میلاد محمدی اکنون همراه ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است و باید روز پنج‌شنبه برابر تیم ملی چین در یک چهارم نهایی قرار گیرد که مارچلو لیپی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد. این مدافع در جام جهانی روسیه نیز در ترکیب تیم ملی ایران قرار داشت و اکنون عضو اخمت گروزنی در لیگ فوتبال روسیه است.

فسخ قرارداد محسن مسلمان با ذوب‌آهن 

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. با توجه به درخواست کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن و موافقت مدیرعامل با مذاکرات صورت گرفته با این بازیکن، قرارداد این بازیکن با توافق دو جانبه و رعایت مصالح باشگاه ذوب آهن اصفهان  فسخ شد. شنیده می‌شود محسن مسلمان در رادار باشگاه سپاهان قرار دارد و احتمالا به این تیم می‌پیوندد.

بواتنگ به بارسلونا پیوست

بازیکن آلمانی به صورت قرضی برای بارسلونا تا تابستان آینده بازی خواهد کرد. کوین پرینس بواتنگ اکنون بازیکن بارسلونا است. باشگاه ساسولو از توافق خود با تیم اسپانیایی خبر داد. قرار است بازیکن آلمانی تا ۳۰ ژوئن برای بارسلونا به صورت قرضی بازی کند. هنوز مشخص نیست باشگاه اسپانیایی چه مبلغی به ساسولو پرداخت خواهد کرد. با این حال در بند قرارداد بواتنگ امکان خرید این بازیکن به ارزش هشت میلیون یورو وجود دارد. مراسم معارفه بازیکن آلمانی امروز برگزار می‌شود. بواتنگ  درباره پیوستن به بارسلونا گفت‌: از بودن در این باشگاه خوشحال هستم. تصور نمی کردم در این سن (۳۱ سالگی) بتوانم برای بارسلونا بازی کنم. آرزوی همه کودکان بازی کردن در این تیم است و این افتخار بزرگی برای من است.

وضعیت منشا هنوز مشخص نیست


وضعیت مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه هنوز مشخص نیست. به گزارش فارس، با وجود اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان باشگاهش خواسته بود زمینه را برای جدایی گادوین منشا از این تیم فراهم کنند اما هنوز اتفاق خاصی در خصوص این بازیکن رخ نداده است. 
وضعیت منشا با پرسپولیس کماکان نامشخص و قرار است مذاکرات جدیدی بین طرفین در همین رابطه برگزار شود. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقد هستند که مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد و منشا بدون مشکل از این تیم جدا خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما