شناسهٔ خبر: 30776287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ترکاشوند: دلیل تاخیر در انتخابات والیبال را نمی‌فهمم!

71576

ملی‌پوش اسبق والیبال گفت: دلیل تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون را نمی‌فهمم و در حال حاضر زمان را از دست داده‌ایم.

صاحب‌خبر -

محمد ترکاشوند در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی هفته پیش روی تیم پیکان در لیگ‌برتر، اظهار کرد: در این هفته با تیم شهرداری گنبد بازی داریم که خوشبختانه بازیکنان ما با توجه به دو برد خوب و روحیه بحشی که مقابل سایپا و خاتم به دست آوردند، از نظر ذهنی و روحی در شرایط خوبی برای این بازی قرار دارند. نمی‌خواهیم در این بازی بازنده باشیم. شهرداری گنبد هم تیم خوبی است که مسلماً این مسائل باعث قشنگ‌تر شدن بازی می‌شود. امیدوارم مشکلی به وجود نیاید و بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

او همچنین در پاسخ به این سوال، به نظر شما چرا برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال تا کنون به تعویق افتاده است؟ توضیح داد: از نظر من هر چه زودتر انتخابات فدراسیون والیبال برگزار شود به نفع این رشته و تیم ملی است. تا آنجایی که من می‌دانم سال پیش رو یک سال پر ترافیک برای والیبال است و باید به فکر آینده بازی‌های تیم ملی بود. بهتر است رئیس فدراسیون انتخاب شود تا با ارائه برنامه‌ها والیبال را در مسیر درست حرکت دهد، این چند ماهی هم که از دست رفت کار را تا حدودی سخت کرد و من نمی‌فهمم چه دلیلی برای به تعویق انداختن این انتخابات وجود دارد!

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ادامه داد: به نظر من اگر آقای ضیائی در والیبال می‌ماند می‌توانست در این رشته موفق عمل کند، به هر حال او ۱۰ سال نایب رئیس والیبال بود و از نزدیک این رشته را می‌شناخت. درست است که آقای داوری هم زحمات زیادی را در این چند وقت برای والیبال کشیده و می‌کشد اما با از دست رفتن چند ماه گذشته کار بسیار سخت‌تر شد.

سرمربی فعلی تیم پیکان تهران در پاسخ به این سوال، تاخیر در انتخاب نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال چه مشکلاتی را می‌تواند برای والیبال ایجاد کند؟ توضیح داد: بحث اول تیم ملی است که باید مشکلاتش برطرف شود و به نظرم نبود این دو سمت باعث عقب افتادن کارها می‌شود. در حال حاضر نیز ما زمان را از دست داده‌ایم، اگر هم نایب‌رئیس و دبیر جدید انتخاب شوند تا خود را با شرایط کار در والیبال وفق دهند یک سال دیگر را نیز از دست داده‌ایم که خوب نیست. باید هر چه سریع‌تر در این خصوص تصمیم‌ گیری‌های درست صورت بگیرد، در هر زمینه‌ای که من فکر می‌کنم این موضوع برای والیبال عواقب خوبی ندارد.

او با بیان اینکه والیبال روند رو به رشدی را در این سال‌ها طی کرده است،‌ تاکید کرد: والیبال در این سال‌ها راه و مسیری را رفت که کم‌تر رشته‌ای آن را رفته است. باید تکلیف والیبال را مشخص کنند تا روند خوب خود را ادامه دهد و خدایی نکرده بار دیگر رو به افول حرکت نکرده و سقوط نکنیم، امیدوارم جایگاه خوبی که میان مردم به دست آمده را با این اتفاقات از دست ندهیم. باید رئیس جدید انتخاب شود تا ببینیم برای مسابقات پیش رو طرز فکر او چیست، آیا می‌خواهد جوانگرایی کند یا از بازیکنان با تجربه استفاده میکند و نتیجه گرا خواهد بود. با این حال کار بسیار سخت است و من امیدوارم والیبال به روزهای آرامش برگردد.

محمد ترکاشوند در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد رئیس جدید فدراسیون از خانواده والیبال باشد یا تنها مدیر بودن برای او کافی است؟ اظهار کرد: به هر حال باید بدانیم که آقای داورزنی هم از خانواده والیبال نبود اما زحمت کشید. من فکر می‌کنم باید مدیری برای فدراسیون والیبال انتخاب شود که بتواند به این رشته کمک کند تا مسیر رو به رشدش را ادامه دهد. همانطور که می‌دانید در پنج سال اول ریاست آقای داورزنی هم والیبال چندان رشدی نداشت اما از سال پنجم به بعد والیبال رشد خوبی داشت که نباید این روند متوقف شود. با همه این صحبت‌ها به نظرم اگر رئیس آینده فدراسیون از خانواده والیبال باشد درد والیبالیست‌ها را بهتر می‌شناسد، از نقاط ضعف و قوت والیبال ایران هم با خبر است.

انتهای پیام
 

نظر شما