شناسهٔ خبر: 30776131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص):

توصیه شهداء، داشتن بصیرت و شناخت دوست و دشمن است

سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» در یادواره شهدای صنایع الکترونیک شیراز گفت: امروز توصیه شهدا به ما این است که بصیرت پیدا کنیم و دوست و دشمن را بشناسیم.

صاحب‌خبر -

توصیه شهداء، بصیرت و شناخت دوست و دشمن استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، یادواره شهدای صنایع الکترونیک شیراز عصر امروز (سه شنبه سوم بهمن ماه) با حضور ارشد مجموعه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  و خانواده های معظم شهداء در استان فارس برگزار شد.

سردارسرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در این یادواره با بیان اینکه امروز توصیه شهدا به ما این است که بصیرت پیدا کنیم و دوست و دشمن را بشناسیم اظهارداشت: برخی هنوز به گفت‌وگوی تمدن‌ها معتقد هستند و این در حالی است که اگر گفت‌و‌گوی تمدن‌ها را باز کنیم باید در مقابل دنیای استکبار خاضع شویم، سوال ما این است چرا اینقدر مردم را از آمریکا و غرب می‌ترسانیم، امروز ایران اسلامی حرف برای گفتن داریم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به گفته خودشان هفت هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند تا رئیس جمهور آنان مخفیانه به عراق سفر کند.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: ایران اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب در طلیعه پیروزی بزرگ است ولی دشمن نمی‌خواهد که این به ثمر بشیند، قول دادند که این انقلاب به چهل سال نرسد و به کوری چشم آنان رسید.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه 40 سال است در شش جبهه جنگ داریم و خوشبختانه روز به روز در حال پیشرفت هستیم گفت: امروز خط مقدم ما آن طرف مدیترانه است، چرا باید اینقدر شیفته آمریکا باشیم، دل انسان به درد می‌آید.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: جنگ در جبهه اقتصادی و سیاسی کم از جبهه نظامی نیست، دشمن هر طور که باشد به دنبال توطئه‌چینی خود است و ما باید بصیرت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما