شناسهٔ خبر: 30776066 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

ارتقای خدمات واحد ۲۰۲۰ مخابرات منطقه آذربایجان غربی در راستای رضایت مشتریان

گروه شهرستانها: مخابرات منطقه آذربایجان غربی در راستای رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات در واحد پشتیبانی اینترنت ۲۰۲۰، خدمات این حوزه را در جهت جلب رضایت مشتریان گسترش داد. در کنار واحد پشتیبانی ۲۰۲۰ اکیپی در جهت ارزیابی و کمک به رفع نمودن سریع و بهتر خرابی‌ها و با هدف کاهش خرابی‌های صادره، از طریق آموزش به همکاران واحد ۲۰۲۰، واقعی نمودن ثبت و رفع خرابی، ارتقاء کیفیت رفع خرابی، ارتقاء رضایت مشتری و بررسی تحلیل روند رفع خرابی برای شهرستانهای تابعه مستقر و درحال ارائه خدمات لازم به مشتریان هستند.

شهردار قزوین:
در اجرای طرح در محلات تاریخی باید نگاه اعتدالی حاکم باشد و از افراط و تفریط پرهیز شود

گروه شهرستانها: دكتر علی صفری، شهردار قزوين در برنامه زنده تلویزيوني نبض كه با موضوع طرح شهيد انصاري شرقي پخش شد گفت: در اجرای طرح در محلات تاریخی باید نگاه اعتدالی حاکم باشد و از افراط و تفریط پرهیز شود.
به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ دکتر صفری افزود: مجموعه مدیریت شهری تمام توان خود را برای رفع مشکلات ساکنان محله بلاغی به کار خواهد بست.
شهردار قزوين خاطرنشان كرد: دیدگاه مدیریت شهری این است که ضمن حفظ انسجام تاریخی و هویت فرهنگی محله بلاغی و توجه به پیاده محوری و انسان محوری بتواند با توجه به شرايط روز به مردم اين محله خدمات مناسبي را ارائه دهد.
این مقام مسئول هویت و بافت تاریخی محله بلاغی را بسيار با اهمیت خواند و تصريح كرد: مجموعه مدیریت شهری همواره حامی میراث تاریخی و فرهنگی شهر بوده و معتقد است باید این میراث در معرض ديد مردم قرار گيرد.
وي  ادامه داد: شورای عالی معماری و شهرسازی مصوبه‌ای را در قالب ١٢بند در خصوص ساماندهی محله بلاغی به استان اعلام کرده است كه ما با کلیات مصوبه  موافق هستیم اما برخی موضوعات از جمله چگونگی ضوابط ساختمانی،  عرض گذر‌ها، عرض معبر و غیره نیازمند این است كه ضوابط کاملي  از سوی این شورا اعلام شود.
دكتر صفري يادآور شد: متاسفانه برخی افراد بدون مطالعه تمام بندهای این مصوبه اظهار نظرهايي را ارائه کردند كه   اعضای شورای اسلامی شهر قزوین هم برای این که به نگرانی‌های مردم این محله پاسخ دهند، موضع‌گیري كردند که اتفاقاً درست و در راستاي حقوق شهروندان بود. شهردار قزوين گفت: مجموعه مدیریت استان از جمله استانداری اداره کل راه و شهرسازی، اداره كل میراث فرهنگی، شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین نیز تلاش می‌کنند تا به نتیجه مطلوبی در این زمینه دست پیدا کنند.
وي ادامه داد: در این خصوص سه جلسه کمیسیون ماده ۵ در شهریور ماه و اسفند ماه سال ۹۶ و شهریور سال جاری برگزار شد كه حاصل آن به شوراي عالي معماري و شهرسازي ارسال شد.
شهردار قزوين اظهار اميدواري كرد: با توجه به ایجاد تغییراتی در وزارت راه و شهرسازی، گام‌های مثبتی ازسوي نهادهاي بالادستي در راستای رفع مشکل محله بلاغي برداشته شود.
دكتر صفري ضمن تشريح روند اجراي طرح شهيد انصاري از چند دهه قبل تا كنون خاطر نشان كرد: متاسفانه نگاه برخي مدیران در ادوار مختلف نگاه فنی و جامع الشرایطي نبوده و اجراي طرح شهید انصاری شرقی کمی دستخوش لجبازی برخی مديران شده است.
وي رویکرد مجموعه مدیریت شهری در بافت تاریخی شهر را خدمات‌رسانی عنوان كرد و گفت: ما در اين مناطق از شهر به دنبال كسب درآمد نيستيم و سعي داريم با ارائه مجوزهاي رايگان بخشي از مشكلات شهروندان را رفع كنيم.
 

نظر شما