شناسهٔ خبر: 30775867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ستاره کره: تیم قهرمان میانه ای با خستگی ندارد

منبع: ورزش سه

سون هیونگ مین یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی کره و این دوره از رقابت‌های جام ملت آسیا معتقد است بحرین از مدافعین پر تعدادی بهره می‌برد و گل زدن را بسیار سخت کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس پس از اینکه موفق شدند در وقت اضافه از سد تیم ملی بحرین عبور کنند گفت: «دیدار بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و واقعاً عبور از مدافعین پر شمار بحرین به هیچ وجه آسان نبود، اما ما در پایان موفق شدیم از سد این مدافعین بگذریم و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم.»

بیشتر بخوانید:

صعود سخت کره جنوبی به جمع ۸ تیم برتر آسیا / سد بحرین در وقت‌های اضافه شکست

وی در خصوص حریف آینده این تیم از بین عراق و قطر خاطر نشان کرد: «صادقانه بگویم که برای ما فرق چندانی قطر و یا عراق نمی‌کنند و هر کدام از این تیم‌ها حتماً در طول جام نمایش بسیار خوبی از خودشان نشان دادند که در این مرحله قرار دارند و ما بدون هراس منتظر حریف آینده هستیم حالا می‌خواهد این تیم ملی قطر یا عراق باشد.


ما هر چند گاهی اوقات نمی‌توانیم به اهدافمان در بازی برسیم ولی در هر بازی صرفاً برای برد به میدان می‌رویم و می‌دانیم در مراحل حذفی جایی برای جبران اشتباهات وجود نخواهد داشت.»

ستاره بی چون و چرای فوتبال آسیا و باشگاه تاتنهام درخصوص اینکه آیا خستگی می‌تواند در بازی آینده شان تاثیر منفی در حرکت تیم ملی کره جنوبی در بازی بعدی داشته باشد نیز خاطر نشان کرد: «ما باید در راه رسیدن به قهرمانی بدون در نظر گرفتن خستگی پیش برویم. درست است که در این بازی بسیار خسته شدیم اما از فردا شروع به ریکاوری خواهیم کرد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود خستگی را نمی‌شناسد.


همانطور که در تاتنهام ما این کار را به خوبی انجام می‌دهیم در تیم ملی هم امکانات خوبی داریم و می‌توانیم شرایط خودمان را بازیابی کنیم تا با آمادگی کامل بدنی به دیدار حریفمان در مرحله یک چهارم نهایی برویم.»


سون درباره اینکه چرا امروز موفق به گلزنی نشد نیز گفت: «گاهی اوقات راه رسیدن شما به گل بسیار دشوار می‌شود درست مثل بازی امروز که به من کمترین فضایی را نمی‌دادند. قصد بهانه جویی ندارم اما دربازی‌های آینده در صورت به وجود آمدن چنین شرایطی باید کاری کنم تا بتوانم فضا را برای خودم ایجاد کنم.»


وی درخصوص غیبت کی سونگ هیون هم اظهار نظر کرد و گفت: «این یک ضرر بسیار بزرگ است و او قطعاً یکی از بهترین بازیکنان ما در جام بود. در این رقابت‌ها روی او حساب زیادی باز کرده بودیم چرا که او توانایی زیادی در به ثمر رساندن گل دارد. باید در غیاب او بتوانیم گلزنی کنیم تا جای خالی وی حس نشود.»


سون همچنین در خصوص رقیبان سرسختشان برای به دست آوردن قهرمان نیز گفت: «متاسفانه من هیچکدام از تیم‌ها را نتوانستم پیگیری کنم و تمام تمرکزم را روی تیم خودمان گذاشتم. خوشبختانه تیم ما از مربی بسیار خوب و تکنسین بزرگی بهره می‌برد که شناخت بسیار زیادی از همه تیم‌ها دارد. او تمام اطلاعات کافی را برای هر بازی در اختیار ما قرار می‌دهد و این بسیار با ارزش است.»

نظر شما