شناسهٔ خبر: 30775760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

درخواست امام جمعه عالیشهر از استاندار و نماینده بوشهر؛

عالیشهر مبادا تحت الشعاع بوشهر به فراموش سپرده شود/ آقای خدری! به رأی مردم نیاز دارید

امام جمعه شهر عالیشهر خواستار حضور استاندار و نماینده بوشهر در این شهر و پیگیری مطالبات مردم شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جنوب نیوز، حجت الاسلام سیدغلامرضا هاشمی اظهار داشت: از نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم که مردم حوزه عالیشهر که جزیی از حوزه انتخابیه ایشان می باشند را به فراموشی نسپارند.

امام جمعه شهر عالیشهر افزود: درخواستم از جناب خدری این است که روز روشن و در جوار مردم حضور پیدا کنند و گزارش دهند به مردم که تا بحال برای عالیشهر چه اقدامی انجام داده اند.

وی افزود: آنها توقع زیادی ندارند، مردم ما مردمی نجیب فهیم و قانع هستند اما آقای نماینده یک بار تشریف بیاورید و حرف دل مردم را بشنوید، ممکن است در آینده‌ای نزدیک به رأی مردم نیازمند باشید.

هاشمی در گفتگو با فارس در ادامه بیان داشت: خواهشمندم جناب خدری یک وقت تعیین کنند و با هماهنگی و حضور همه مسؤولین شهر و با همراهی و حضور مسؤولین ذیربط شهرستان و استان در شهر عالیشهر حضور پیدا کنند و خواستار حل مشکلات مردم  در حد توان باشند.

امام جمعه عالیشهر اظهار داشت: با یک چشم به هم زدن دوره چهار ساله تمام است و باید پاسخگو باشید که برای شهر عالیشهر چه کرده‌اید.
 
 هاشمی همچنین خواستار حضور استاندر بوشهر در شهر عالیشهر شد و گفت: جناب استاندار شهرستانی بازدید می کنند ولی من تقاضا دارم برای شهر عالیشهر وقت ویژه‌ای قائل شوند؛ همچنانکه زحمت می‌کشند به بقیه نقاط استان سرکشی می کنند شهر عالیشهر هم زیر مجموعه شهرستان بوشهر می‌باشد و مبادا تحت الشعاع مرکز استان قرار گیرد و به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: خواهشمندم جناب استاندار این درخواست را که به راحتی هم قابل انجام است را در دستور کار قرار دهند و در وقت معینی در شهر عالیشهر و در کنار مردم حضور پیداکنند که هم یک بازدید میدانی داشته باشند و هم مشکلات مردم را از زبان خود مردم بشنوند و درحد توان اقدام به حل این مشکلات نمایند چراکه شهر عالیشهر مجموعه‌ای از تمام نقاط استان می‌باشد که اگر خدمتی به این شهر ارائه شود مثل این است که به تمام مردم استان خدمت شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما