شناسهٔ خبر: 30775179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

بهارستان

صاحب‌خبر -

کواکبیان در تذکر شفاهی در صحن مجلس:
سردمداران  کشور لهستان بدانند
 هرگونه ضدیتی با ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند
دولت ظاهرا هیچ اقدام یا نظارتی بر قیمت گوشت ندارد

کواکبیان در تذکر شفاهی در صحن علنی عصر دیروز مجلس گفت: در این فرصت کوتاه دو تذکر مربوط به خارج از کشور و دو تذکر در مورد امور داخلی کشور را بیان می‌کنم. نکته اول اینکه کشور لهستان نباید با ما دو دوزه برخورد کند به ما بگوید کنفرانس ورشو ضد ایرانی نیست اما به سایر کشورها، علامت ضدیت با ایران را در مواضع خویش برجسته کند. لذا سردمداران لهستان بدانند که جمهوری اسلامی هرگونه اقدام علیه خودش را بر نمی‌تابد و حتما مقابله به مثل خواهد داشت. رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس در ادامه به نکته دوم یعنی بازداشت مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‌وی اشاره کرد و گفت: آمریکا بداند که نحوه برخوردش با مرضیه هاشمی با ادعای حقوق بشری این کشور قطعا سازگار نیست. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به نکته سوم یعنی مشکل کاغذ مطبوعات پرداخت و خاطرنشان کرد: در حالی که شنیده می‌شود معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد استعفا داده است، متاسفانه قیمت کاغذ مطبوعات به شدت بالا رفته و اکثر اهالی رسانه و مطبوعات مشکل دارند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه به آخرین نکته اشاره کرد و گفت: دولت حتما باید در خصوص تولیدات دامی و قیمت گوشت نظارت بیشتری داشته باشد. وی افزود: مردم با ارسال پیامک‌های مختلف، سوال می‌کنند که ما چگونه شب عید خود را با این قیمت گوشت سپری کنیم.
انشاءالله این موارد مورد توجه قرار بگیرد.
از زنده‌باد و مرده‌بادهای بی‌حاصل پرهیز کنیم

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که ناامیدی سم مهلکی برای جوامع است، گفت: رمز پیروزی ما وحدت کلمه است. از زنده‌باد و مرده‌بادهای بی‌حاصل پرهیز کنیم. حبیب‌الله دهمرده در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، گفت: رمز پیروزی ما وحدت کلمه است. باید از زنده باد و مرده‌بادهای بی‌حاصل پرهیز کنیم. ناامیدی سم مهلک جوامع است. وی ادامه داد: به ترامپ می‌گویم که از مرتجعین منطقه عبرت بگیرد، هرچه توطئه از دستت بر می‌آمد علیه ملت ایران انجام دادی و همیشه در پاسخ سیلی خورده‌ای، تا زمانی که سه عنصر مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه و توکل به خدا باشد، شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

چرا افزایش حقوق فرهنگیان را با توجه به ارتقای مدرک تحصیلی آنها استثناء می‌کنیم؟

نماینده مردم فیروزکوه در مجلس گفت: معلم سرمایه و باغبان نسل فرداست. وضعیت حقوق، پاداش بازنشستگی، حق بیمه، صندوق فرهنگیان این قشر فرهیخته را دریابیم. چرا افزایش حقوق فرهنگیان را با توجه به ارتقای مدرک تحصیلی استثناء می‌کنیم؟ قاسم میرزایی نماینده مردم فیروزکوه درمجلس در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ولایت فقیه میراث بنیان گذر معمار انقلاب، امام خمینی (ره) است. ما امروز باید به نسل جوان پاسخ دهیم که با عدالتی که به نام امیرالمومنین (ع) از آن دم زده‌ایم و با میراث پیامبر (ص) چه کرده‌ایم؟
میرزایی در ادامه‌ با بیان اینکه «در آستانه اعداد و ارقام بودجه هستیم.» گفت: یادمان نرود که معلم سرمایه و باغبان نسل فرداست. وضعیت حقوق، پاداش بازنشستگی، حق بیمه، صندوق فرهنگیان این قشر فرهیخته را دریابیم. چرا افزایش حقوق فرهنگیان را با توجه به ارتقای مدرک تحصیلی 
استثناء می‌کنیم؟

نظر شما