شناسهٔ خبر: 30775057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

540 قبضه اسلحه غیرمجاز در خوزستان جمع آوری شد

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای سه طرح جمع آوری اسلحه غیر مجاز در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها در دی ماه 540 قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز در نقاط مختلف خوزستان جمع آوری شد.

صاحب‌خبر -

سردار حیدر عباس زاده سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشدید برخورد با عوامل حمل و نگهداری اسلحه غیر مجاز در این استان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی یکی از دغدغه ها و نگرانی های مردم را وفور اسلحه و مهمات غیر مجاز در دست افراد بیان کرد و گفت: نیروی انتظامی استان خوزستان در راستای تامین نظم و امنیت عمومی استان تلاش بسیار خوبی در زمینه جمع آوری اسلحه و برخورد با عوامل نگهداری اسلحه و مهمات غیر مجاز آغاز کرده است.
وی با اشاره به تیراندازی صورت گرفته در مجالس شادی و عزا در خوزستان ادامه داد: نیروی انتظامی در 2 ساله گذشته با برنامه ریزی و همکاری سایر دستگاههای امنیتی استان با افرادی که با سلاح برای مردم مزاحمت ایجاد کردند برخورد کرده است.
سردار عباس زاده افزود: با همکاری مردم شریف خوزستان نیروی انتظامی مصمم است با افرادی که برای مردم ناامنی ایجاد می کنند برخورد قاطع و مناسب داشته باشند.
وی با بیان اینکه تیراندازی برای مردم نگرانی و دغدغه ایجاد می کند گفت: از مجموعه دستگاههای امنیتی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این انتظار را داریم که نسبت به این امر مقابله کنند ولی اگر ما بخواهیم موفق عمل کنیم بایستی همراهی مردم را داشته باشیم البته نسبت به سالهای گذشته تعامل و همراهی مردم با نیروی انتظامی بهتر شده است.
وی هدف از نشست هم اندیشی و هم بستگی سران عشایر عرب شهرستان های آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان وهندیجان را بیعت مجدد با مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: سران عشایر عرب به ویژه در هشت سال دوران دفاع مقدس ثابت کردند با ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند.
سردار عباس زاده افزود: هم اندیشی سران عشایر در راستای تقویت نظم و امنیت داخلی استان انجام می شود و این همراهی و همکاری مجموعه دستگاههای امنیتی، نظامی و انتظامی برای تامین نظم و امنیت پایدار مهم و ضروری است.
7100/6068

نظر شما