شناسهٔ خبر: 30774106 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اتهام‌زنی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل علیه ایران

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، طی نشست امروز شورای امنیت با موضوع خاورمیانه و اقدامات اسرائیل در منطقه، ادعا‌های بی‌اساس مقامات این رژیم را علیه کشورمان تکرار کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

دانی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، طی نشست امروز (سه شنبه) شورای امنیت درباره خاورمیانه که بر اقدامات اسرائیل در منطقه متمرکز بود، ادعا‌های بی‌اساس مقامات این رژیم را علیه کشورمان تکرار کرد.

دانون مدعی شد ایران در تلاش است تا از درون سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری رود اردن به اسرائیل ضربه بزند.

نماینده رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا‌های بی اساس خود افزود ایران بودجه سالانه‌ای را برای انجام شبکه‌ای از اقدامات تروریستی در منطقه اختصاص داده است.

دانی دانون همچنین مدعی شد موشکی که (روز یکشنبه) از سوریه به بخش اشغالی بلندی‌های شلیک شد، ایرانی بود.

نماینده رژیم صهیونیستی با انتقاد از حمایت ایران از محور‌های مقاومت لبنان و فلسطین و همچنین دولت قانونی سوریه، مدعی شد تهران در تلاش است تا کرانه باختری رود اردن را به چهارمین جبهه نظامی علیه اسرائیل تبدیل کند.

نماینده رژیم اشغالگر قدس که سال هاست جنایت‌های فجیعی را علیه مردم فلسطین و خاورمیانه مرتکب می‌شود و با حمایت‌های مالی و نظامی از گروه‌های تروریستی در تلاش برای بی‌ثبات کردن کشور‌های منطقه بوده است، در ادامه مدعی شد: سکوت جهان به ایران اجازه می‌دهد به عملیات و اقدامات خصمانه خود برای بی ثبات کردن خاورمیانه ادامه دهد.

دانون همچنین از شورای امنیت خواست جنبش‌های حزب الله لبنان و حماس را تروریستی اعلام و آن‌ها را تحریم کند.

 

نظر شما