شناسهٔ خبر: 30773520 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تسهیلات اشتغال به جوانان روستایی پرداخت شود

به گزارش ایرنا آیت الله سیدعلی موسوی جزایری سه شنبه شب در جلسه سران عشایر و طوایف شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان در سالن آمفی تئاتر اتاق

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا آیت الله سیدعلی موسوی جزایری سه شنبه شب در جلسه سران عشایر و طوایف شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر افزود: دولت برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف کشور به خصوص روستاها وام های قرض الحسنه و تسهیلات در اختیار جوانان و متقاضیان طرح های اشتغال زایی قرار می دهد.
وی با بیان اینکه با گرفتن وام های قرض الحسنه حق خود را از دولت بگیرید ، گفت: پتانسیل های بالقوه ای در روستاها جهت ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی و دامداری وجود دارد و امیدواریم دولت در این رابطه تلاش های لازم را به کار گیرد.
آیت الله جزایری با اشاره به پتانسیل های موجود در منطقه آزاد اروند گفت: ورود گردشگران عراقی در منطقه آزاد اروند فرصت های اشتغال زیادی را برای جوانان این منطقه فراهم می کند.
وی ادامه داد: مسئولان ذیربط باید تلاش های لازم جهت حضور گردشگران عراقی بدون روادید را فراهم کنند تا ارز وارد کشور شود.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در این جلسه پیام های مهم نشست سران عشایر و طوایف را تداوم برای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از پیام های بسیار مهم جمع حاضر برای تداوم پیروزی انقلاب اسلامی است.
سردار حسن شاهوارپور افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات جنگ به شهرهای خرمشهر، آبادان، سوسنگرد، اهواز و شادگان، شهرها و روستاهای مرزی آسیب جدی وارد کرد ولی مردم تسلیم نشدند و عشایر سنگردار تاریخی کشور ما بودند.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان امروز عشایر عرب، لر بختیاری و مردم فارس همه یک دل و یک زبان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش های انقلاب ایستاده اند.
سردار شاهوارپور افزود: امروز باید هوشیار باشیم و توطئه های دشمنان را بشناسیم و اقتدار و عزت را پاس بداریم.
وی با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان بی منت باید به مردم خدمت کنند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را نگران کنند اما ما همیشه مدیون خون شهدا و راه شهدا هستیم و مسیر شهدا محکم و استوار است و راه آنها را برای سربلندی انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.
نشست سران عشایر و طوایف شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان با حضور فرماندهان نیروی های انتظامی، سپاه، روحانیون و نماینده ولی فقیه در خوزستان و تنی چند از مسئولان محلی و استان در خرمشهر برگزار شد.
در این نشست یکی از سران عشایر به آیت الله جزایری پیشنهاد کرد 200 نفر از سران عشایر به اتفاق آیت الله جزایری به دیدار مقام معظم رهبری برسند و مسایل و مشکلات عشایر و کمبود ها را مطرح کنند.
7100/6068
انتهای پیام

نظر شما