شناسهٔ خبر: 30773361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

قطر 1 - عراق 0 ؛ شليک به قلب طارق!

بسام الراوي با ضربه ايستگاهي استثنايي دروازه عراق را باز کرد تا قطر مزد بازي خوب خود را بگيرد.

صاحب‌خبر -

تيم ملي قطر در دور اول جام ملت‌هاي آسيا نمايش درخشاني داشت و با سه پيروزي برابر لبنان، کره شمالي و عربستان صدرنشين گروه E شد، اما عنابي‌ها همچنان به دنبال ادامه اين روند فوق‌العاده هستند و مي‌خواهند امشب که مقابل عراق، تيم دوم گروه D قرار گرفتند، صاحب برتري شوند و در مرحله يک چهارم نهايي به مصاف کره جنوبي بروند، اما در سمت مقابل شاگردان کاتانچ که در اين رقابت‌ها هيچ شکستي تجربه نکردند، مي‌خواهند به شگفتي قطر پايان دهند و از اين مرحله صعود کنند.


گزارش لحظه به لحظه ديدار تيم‌هاي ملي قطر و عراق را در همين صفحه از "روزنامه نود" دنبال کنيد:


جام ملت‌هاي آسيا - امارات 2019 / مرحله يک هشتم نهايي
سه‌شنبه
: 97/11/02 ؛ ساعت 19:30
استاديوم: آل نهيان- ابوظبي
داور: محمد تقي الجعفري(سنگاپور)؛ کمک‌ها: روني کو مين کيات(سنگاپور) و سرگي گريشچنکو(قزاقستان)؛ داور چهارم: راشد احمد علي(عمان)/ کمک داوران پشت دروازه: ديلان پريرا(سريلانکا) و احمد فيصل العلي(اردن)

 


تيم ملي قطر


سعد الشيب
بسام الراوي
طارق سلمان
پدرو کوريا
عبدالکريم حسن
عاصم عمر ماديبو
عبدالعزيز حاتم
بوعلام خوخي
حسن الهيدوس(90- کريم بوضياف)
اکرم حسن عفيف
المعز علي


سرمربي: فليکس سانچز

 


تيم ملي عراق


جلال حسن جاسم
احمد ابراهيم خلف
علي فائز عطيه
علاء علي مهاوي(71- ريبين غريب سولاقا)
علي عدنان کاظم
صفاء هادي عبدالله
امجد عطوان کاظم
همام طارق فرج(37- علي حصني فيصل(66- محمد داوود))
حسين علي السعيدي
بشار رسن بنيان
مهند علي کاظم


سرمربي: سرکو کاتانچ

 

 


عاصم عمر ماديبو(11) عبدالکريم حسن(84) بسام هشام الراوي(3+90) از قطر

مهند علي کاظم(24) احمد ابراهيم خلف(39) امجد عطوان کاظم(73) صفاء هادي عبدالله(86) از عراق

 

 


قطر 1 - عراق صفر (دقيقه 62: بسام هشام الراوي): ضربه ايستگاهي اعلام شده در فاصله 30 متري به سود قطر را بسام الراوي از منطقه‌اي که زاويه چندان مناسبي هم نداشت، از روي ديوار دفاعي بازيکنان عراقي عبور داد و دور از دستان جلال حسن به تور دروازه چسباند تا گل اول قطر به زيباترين شکل به ثمر برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


* عنابي‌ها در مسابقه امشب با ترکيبي که در ديدار مرحله گروهي مقابل عربستان حاضر شدند و به برتري رسيدند، به ميدان خواهند رفت.
* احمد ياسين غني، تنها بازيکني است که نسبت به مسابقه گذشته عراق مقابل ايران، در بازي امشب از ابتدا در زمين حضور ندارد و بشار رسن جانشين او شده است.

* در دقيقه 14 دست علي عدنان برخوردي با صورت حسن الهيدوس داشت که داور اين برخورد در محوطه جريمه عراق را پنالتي اعلام نکرد.

* همام طارق که در دقيقه 33 مصدوم شده بود و با چشماني اشک‌بار زمين را ترک کرد، بعد از لحظاتي به بازي بازگشت، اما کمتر از يک دقيقه بعد مجددا بخاطر تشديد آسيب ديدگي زانو روي زمين دراز کشيد و در حالي که گريه مي‌کرد، با برانکارد به بيرون از زمين منتقل شد.

* احمد ابراهيم، مدافع عراق به دليل دريافت کارت زرد دو اخطاره شد تا در صورت صعود تيمش به مرحله يک چهارم نهايي، ديدار بعدي عراق را از دست بدهد.

* علي حصني فيصل که به‌عنوان بازيکن تعويضي به جاي همام طارق مصدوم در دقيقه 37 وارد زمين شده بود هم آسيب ديد و در دقيقه 66 از بازي بيرون رفت.

* سومين تعويضي عراق هم به دليل مصدوميت بود و اين بار علاء علي مهاوي نتوانست به بازي ادامه دهد تا ريبين غريب سولاقا جاي او را بگيرد.

* عبدالکريم حسن، مدافع چپ قطر و مرد سال آسيا بخاطر دريافت کارت زرد در دقيقه 84 ، در جام ملت‌ها دو اخطاره شد تا ديدار آينده تيمش برابر کره جنوبي را در صورت صعود به مرحله يک چهارم نهايي از دست بدهد.

* عبدالکريم حسن، مدافع چپ قطر و مرد سال آسيا بخاطر دريافت کارت زرد در دقيقه 84 ، در جام ملت‌ها دو اخطاره شد تا ديدار

آينده تيمش برابر کره جنوبي را در صورت صعود به مرحله يک چهارم نهايي از دست بدهد.

نظر شما