شناسهٔ خبر: 30773344 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا 2019/ عراق صفر - قطر یک

قطر به کره جنوبی رسید/ عراق با لشگر مصدوم حذف شد

تیم ملی فوتبال قطر به یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم های ملی فوتبال عراق و قطر در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آل نهیان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری قطری ها همراه بود.

 

ترکیب قطر: سعد الشیب، پدرو کوریا، بسام الراوی، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، بوعالم خوخی، العزیز حاتم، عمر مادیبو، المعز علی، حسن الهیدوس و اکرم عفیف.

ترکیب عراق: جلال حسن، علا علی، علی عدنان، علی فائض، احمد ابراهیم، همام طارق، صفا هادی، امجد اتوان، بشار رسن، حسین السعدی و مهند علی.

گزارش بازی

قطر بازی را هجومی شروع کرد و عبدالکریم حسن بهترین بازیکن آسیا در سال 2018 تیر دروازه عراق را به لرزه در آورد. بعد از دقایقی عراق بازی را در دست گرفت و مهند علی بازیکن عراق یک موقعیت تک به تک را به دست آورد اما نتوانست از آن استفاده کند. در دقیقه 32 این بازی طارق همام بعد از زدن یک شوت مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. مصدومیت او به شکلی بود که این بازیکن بعد از زمین خوردن گریه کرد و به نظر می رسد او نتواند جام را ادامه بدهد. اشک های طارق همام یکی از تلخ ترین صحنه های جام ملت های آسیا بود. این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اکرم عفیف در دقیقه 53 با جلال حسن تک به تک شد اما با یک ضربه اضافه به توپ، باعث شد که از توپ دور شود و دروازه بان آن را مهار کند. در دقیقه 62 بازی از روی ضربه آزاد بسام بازیکن عراقی الاصل قطر توانست به زیبایی دروازه عراق را باز کند و این تیم با یک گل جلو بیفتد. یکی از نکات عجیب این مسابقه مصدومیت علی حسنی بود که خودش در نیمه اول به جای همام طارق به زمین آمده بود. کمتر از دو دقیقه بعد بازهم یک تعویض اجباری برای عراق به وجود آمد و علا علی به دلیل مصدومیت بازی را ترک کرد تا سومین تعویض عراقی ها هم اجباری باشد! در ادامه عراقی ها تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند به گل تساوی برسند و روی ضربات آزاد هم چندین موقعیت جدی را ایجاد کردند اما ناکام ماندند. در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع قطر به پایان رسید.

قطر در مرحله یک چهارم نهایی باید با کره جنوبی دیدار کند.

نظر شما