شناسهٔ خبر: 30773217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

کبادی: تیم‌ها اجساد را از لاشه هواپیما خارج کرده‌اند

ایلنا : مسئول عملیات هواپیمای سقوط کرده تهران – یاسوج تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی پیکرها و اجساد سرنشینان را از لاشه هواپیما خارج کرده و در حال قرار دادن آنها در کاورها برای انتقال هستند.

صاحب‌خبر -

کبادی در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج گفت: منطقه شرایط بسیار خطرناکی دارد. امکان حضور بالگردها در منطقه بسیار خطرناک است. تیم‌های عملیاتی پیکرها و اجساد سرنشینان را از لاشه هواپیما خارج کرده و در حال قرار دادن آنها در کاورها برای انتقال هستند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا حداقل امروز تعدادی از پیکرها را منتقل کنیم ولی شرایط بسیار سخت است.

مسئول عملیات هواپیمای سقوط کرده تهران – یاسوج با بیان اینکه نیروهای عملیات امداد و نجات با از خودگذشتگی در حال انجام عملیات هستند، اظهار داشت: قسمت جزئی و کوچکی از هواپیما مشهود است و بخش اعظمی از لاشه هواپیما در قعر برف فرو رفته است. برف زیادی وجود دارد و این مسئله امکان دسترسی را سخت کرده است.

کبادی با تاکید بر اینکه هشت تیم عملیاتی هم‌اینک در محل سقوط هواپیما قرار دارد، تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی بیشتری از خطر‌الراس در حال نزدیک شدن به محل سقوط هواپیما هستند. ۳۰ نفر از جبهه‌های مختلف با امکانات مورد نیاز در حال فرود آمدن هستند و تلاش می‌کنند تا خود را به هواپیما برسانند.

وی با یادآوری اینکه امکان نزدیک شدن یا نشستن بالگرد به محل سقوط هواپیما وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نزدیک شدن بالگردها به محل سقوط هواپیما ممکن است موجب بهمن و ایجاد خطر شود.

 

نظر شما