شناسهٔ خبر: 30773186 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

محمدرضا باهنر: رئیسی، قوی ترین گزینه برای ریاست قوه قضائیه است

صاحب‌خبر -
خرداد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احتمال ریاست حجت الاسلام رئیسی بر قوه قضائیه را قوی دانست و در مورد فضای جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی اظهار کرد: بنده مقداری نگران بودم که ایشان بخواهند نظر شخصی خود را به مجمع اعمال کنند، اما دیدم که ایشان کاملاً بحث ها را آزاد می گذارد و حرف ها را خوب می شنوند و موضعی غیر از مواضع مجمع ندارند.

محمدرضا باهنر در گفت وگو با شفقنا، در مورد سرانجام لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: شنبه آینده در مجمع جلسه داریم و بحث هایی در مورد این لوایح خواهیم داشت؛ مخالفان و موافقانی در خصوص این لایحه در مجمع وجود دارند و باید ببینیم که نتیجه جلسه روز شنبه چه می شود.

او در مورد ریاست جدید آیت الله آملی لاریجانی بر مجمع اظهار کرد: قبل از اینکه آیت الله آملی لاریجانی جلسات را اداره کنند، بنده مقداری نگران بودم که ایشان بخواهند نظر شخصی خود را به مجمع اعمال کنند، اما دیدم که ایشان کاملاً بحث ها را آزاد می گذارد و حرف ها را خوب می شنوند و البته گاهی نظر شخصی خود را می دهند، ولی دنبال این هستند که نظر مجمع را جمع بندی کنند نه نظر شخصی خود را.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: در همین چند جلسه ای که مجمع با ریاست آیت الله آملی لاریجانی داشت، شاهد بودیم که آقای آملی لاریجانی موضعی غیر از مواضع مجمع ندارند.   

باهنر در مورد رییس آینده قوه قضائیه گفت: در حال حاضر قوی ترین سناریو و احتمال برای ریاست قوه قضائیه حجت الاسلام ابراهیم رئیسی است؛ این گمانه زنی ها در محافل و مجالس  مورد بحث و بیان است، اما هنوز در این باره به طور قطع تصمیم گرفته نشده است.

نظر شما