شناسهٔ خبر: 30773167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان:

پارک مطهری گذر فرهنگی هنری می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان، گفت: پارک شهید مطهری شهر کرمان، گذر فرهنگی هنری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ زهرا ایرانمنش رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان ظهر امروز  با حضور اکثر اعضای شورا و نیز شهردار و برخی از معاونان وی برگزار شد؛ اظهار داشت: در جلسه ای  که با مسئولان اداره کل ارشاد برگزار کردیم، مساله‌ی تعریف یک مرکز گذر فرهنگی و هنری در کرمان مطرح و بررسی شد.

وی گفت: از آنجا که در پارک شهید مطهری زیرساخت‌های مناسبی مانند کتابخانه، سالن ورزشی و … فراهم است پیشنهاد داده شد؛ این پارک به عنوان گذر فرهنگی هنری در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان افزود: پس از آن، با حضور کارشناسانی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران آمده بودند و طی بازدید به عمل آمده، پارک مذکور برای گذر فرهنگی هنری مناسب ارزیابی شد.

ایرانمنش تصریح کرد: این کار بعد از طرح و بررسی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تصویب و مقرر شد پارک مطهری گذر فرهنگی هنری شود.

وی همچنین با بیان این که امروز جلسه‌ای با خانه ‌هنرمندان داشتیم؛ گفت: پیشنهاداتی از سوی مدیرعامل خانه هنرمندان مطرح و مصوب شد تا کارگروه مشورتی زیرمجموعه‌ی معاونت فرهنگی با محوریت پیشنهادات خانه ‌هنرمندان تشکیل‌گردد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان در پایان افزود: همچنین مقرر شد برای آموزش شهروندی و پرسنل شهرداری در حوزه‌ی اخلاق حرفه‌ای، بودجه‌ای در نظر گرفته شود تا در هیچ حوزه‌ای از شهر، شاهد بداخلاقی نباشیم.

انتهای پیام

نظر شما