شناسهٔ خبر: 30773078 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

اولین ویدیوی تبلیغاتی ویوو اپکس ۲۰۱۹ لو رفت؛ خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست!

ویوو اپکس ۲۰۱۹ (Vivo Apex 2019) یکی از عجیب ترین گوشی های چند سال اخیر است و با این که تنها دو روز به زمان رونمایی آن باقی مانده، اما هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

ویوو اپکس ۲۰۱۹ (Vivo Apex 2019) یکی از عجیب ترین گوشی های چند سال اخیر است و با این که تنها دو روز به زمان رونمایی آن باقی مانده، اما هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست.

طبق گزارش‌های منتشر شده احتمال می‌رود که ویوو اپکس ۲۰۱۹ در روز بیست و چهارم ژانویه (۴ بهمن) به طور رسمی رونمایی شود. از چند روز پیش کمپانی چینی ویوو گفت یک کمپین تبلیغاتی جذاب را راه انداخته است که در آن اجازه می‌دهد کاربران گوشی را بدون اینکه ببیند، لمس کند و آن را داخل یک جعبه که اطراف آن کاملا پوشیده شده است در دستان خود بگیرند.

کاربرانی که این پرچمدار مرموز را در دست گرفته‌اند، آن را به یک صابون آهنی تشبیه می‌کنند!

اولین ویدیوی تبلیغاتی ویوو اپکس 2019 لو رفت

بنابراین می‌توانیم بگوییم که کمپانی سازنده به خوبی موفق شده است گوشی را پنهان نگه دارد، البته فقط تا امروز! ساعاتی پیش تصاویر جدیدی از یک رندر جذاب از گوشی ویوو اپکس ۲۰۱۹ منتشر شده است که طراحی بدون دکمه آن را نشان می‌دهد. در واقع در این طراحی مفهومی، پرچمدار جدید ویووو هیچگونه دکمه‌ی فیزیکی ندارد و نمایشگر آن سرتاسر تمام لبه‌های بدنه را پوشانده است.

البته این تصویر تنها یک رندر مفهومی است که توسط Ben Geskin طراحی شده و کمپانی سازنده آن را به طور رسمی تایید نکرده است. همچنین یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب نیز از ویوو Apex 2019 بر روی شبکه اجتماعی چینی ویبو آپلود شده است که طراحی گوشی را به شکل دقیق‌تری نشان می‌دهد:

ویدیوی تبلیغاتی ویوو اپکس ۲۰۱۹ (vivo Apex 2019)

دقیقا همان طور که کاربران در کمپین تبلیغاتی این کمپانی توصیف کرده بودند، این گوشی از هیچ دکمه‌ی فیزیکی بر روی بدنه برخوردار نیست و به نظر می‌رسد که بدنه آن دارای یک طراحی منحصر‌به‌فرد و کاملا یک‌پارچه باشد. البته به دلیل نمای خاصی که این کلیپ تبلیغاتی گرفته شده، هنوز مشخص نیست که دوربین سلفی و باقی اجزای گوشی در کدام قسمت‌ها قرار گرفته‌اند و برای فهمیدن آن‌ها باید حداقل دو روز دیگر منتظر بمانیم.

نظر شما