شناسهٔ خبر: 30771701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اردبیل در تامین آب صنعت و کشاورزی با کمبود مواجه است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در تامین آب صنعت و کشاورزی با کمبود مواجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس کریمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل امروز در جلسه بررسی وضعیت ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: دشت اردبیل اعم از بخش کشاورزی و صنعت در حال حاضر با کمبود آب مواجه است و دلیل آن عدم مدیریت مناسب در سال‌های گذشته می‌باشد.

وی تصریح کرد: مسوولان حوزه آب در گذشته دقت لازم را در جهت تامین آب از قزل اوزن و ارس نکرده اند و به همین دلیل حوزه‌های مختلف با کمبود آب مواجه هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در ادامه اشاره کرد که با تدبیر استاندار و با تلاش نمایندگان اقدامات موثری اخیرا در بحث افزایش تخصیص آب انجام شده است که نیاز به برنامه ریزی دارد.

کریمی بیان کرد: گسترش صنعت و کشاورزی مستلزم تامین زیر ساخت و خصوصا آب است که این موضوع باید در گذشته به صورت مناسبی مدیریت می‌شد.

وی در ادامه با تاکید بر تسریع در روند استعلام‌های نواحی و شهرک‌های صنعتی گفت: دستگاه‌های مربوطه باید با تعیین تکلیف زمین‌های نواحی و شهرک‌های صنعتی مقدمات حضور سرمایه گذاران را فراهم آورند.
در این جلسه فعالیت‌های انجام گرفته برای تعیین تکلیف نواحی و شهرک‌های صنعتی هیر، سامیان، کوراییم، ثمرین و ناحیه صنعتی یک اردبیل بررسی شد.

انتهای پیام/ح

کمبود آب در اردبیل

برچسب‌ها:

نظر شما