شناسهٔ خبر: 30770083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فولادگر: ۸۵ درصد کشت برنج در اصفهان کاهش یافته است

71132

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت که میزان کشت برنج در استان اصفهان ۸۵ درصد کاهش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حمیدرضا فولادگر در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری اظهار کرد: در فضای مجازی تصویری از وزیر ارتباطات پخش شده که ایشان می‌گوید ماهواره‌ای تعقیب کردیم که نشان می‌دهد در دو استان برنج کاری می‌شود. صحبت ایشان به گونه‌ای است که گویا در کل کشور این اتفاق نمی‌افتد.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر برای مدیریت منابع آب، کشت برنج در اصفهان تا ۸۵ درصد کاهش یافته ولی اینکه تلقی شود این کار صرفا در دو استان انجام می‌شود و مشکلات این دو استان هم به خاطر برنج کاری است قضاوت ناصحیحی است که انتظار داریم وزیر آن را اصلاح کند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به بررسی بودجه در مجلس گفت: منابع بودجه با توجه به شرایط فعلی محدود است و حتی ما معتقدیم بودجه به صورت خوش بینانه بسته شده است. لذا امیدواریم با اقدامات دولت و پیگیری مجلس شاهد افزایش تولید و صادرات نفت باشیم که شرایط بهتر شود.

فولادگر اضافه کرد: اگر ما بخواهیم درآمدهای مالیاتی را افزایش دهیم این کار باید در شرایط رونق اقتصادی انجام شود نه شرایط رکود. ما معتقدیم معیشت مردم بیش از هر چیز اهمیت دارد و تولید کشور نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما