شناسهٔ خبر: 30768566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری ۳ قاچاقچی در بابلسر و بابل

۳ سوداگر مرگ هنگام توزیع مواد مخدر در بابلسر وبابل دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی فعالیت یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس مبارازه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهم شدند طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر شد و در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی وی ۴ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رضوانی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل نیز، از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنان یک کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به این که، سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند، از شهروندان خواست ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


انتهای پیام/ک


کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر در دو شهرستان

نظر شما