شناسهٔ خبر: 30768477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

رسانه های دنیا خواستار آزادی خبرنگار پرس تی وی شوند

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حملات رژیم غاصب اسرائیل باردیگر به مردم مظلوم سوریه بدون پاسخ نخواهد بود، چرا که ایادی این رژیم منحوس و جعلی و آمریکا بارها در کشور سوریه مفتضح و شکست سختی خورده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در حسینیه مرحوم آیت الله شالی برگزارشد، به حملات مکرر رژیم غاصب اسرائیل به سوریه گفت: رژیم اسرائیل به خیال خام خود اینطور وانمود می کرد که کشور سوریه در جنگ هشت ساله به طور کلی ضعیف شده و حملات خود را تکرار کرد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: حملات رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر به مردم مظلوم سوریه بدون پاسخ نخواهد بود، چرا که ایادی این رژیم منحوس و جعلی و آمریکا بارها در کشور سوریه مفتضح و شکست سختی خورده اند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: آمریکای جنایتکار با همراهی و همکاری دلارهای عربستان سعودی در تلاش بود گروه های تروریستی داعش را در این کشور و دیگر کشورهای اسلامی توسعه دهد، ولی با رشادت های جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم، نتوانستند ایستادگی نمایند و شکست ذلت باری دریافت کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن محکوم نمودن عمل ننگین دولت آمریکا در دستگیری بانوی مسلمان خبرنگار بیان کرد: خانم مرضیه هاشمی که از مستند سازان و خبرنگاران فعال در شبکه بین المللی پرس تی وی بود،بدون هیچ ملاحظه ای از سوی مسئولین دستگاه قضایی آمریکا،جلب وبازداشت شد.

استاد حوزه ودانشگاه ضمن تاسف از سکوت مدعیان حقوق بشر در جهان بیان کرد: آمریکا که خود مدعی حقوق بشر در جهان بوده و حتی این طور عنوان می کرد که با حیوانات نیز مهربان هستیم، ولی در این مسئله به خوبی ماهیت پلید خود را به دنیا و جامعه خبری نشان داد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما نیز برخی که هنوز دلداده آمریکا و غرب هستند، در این خصوص سکوت مرگباری کرده اند که جای تاسف دارد.

 

 

نظر شما