شناسهٔ خبر: 30767413 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آ اس: رئال مادرید قصد دارد برای کاهش هزینه خرید اریکسن، هامس رودریگز را وارد معامله کند

مهدی آزادی

خرید اریکسن در تابستان چیزی بین 60 تا 80 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - رئال مادرید مایل است از هامس رودریگز در پرونده خرید کریستین اریکسن استفاده کند.

به گزارش AS، اریکسن تنها تا سال 2020 با تاتنهام قرارداد دارد و به گفته نزدیکان وی، او به احتمال فراوان قراردادش را علی رغم پیشنهادی تاتنهام، تمدید نخواهد کرد. در چنین شرایطی، دنیل لوی که برچسب 250 میلیون پوندی روی این هافبک دانمارکی زده، چاره‌ای جز اینکه در تابستان پیش رو با مشتریان این بازیکن بر سر میز بنشیند و روی یک رقم معقول به توافق برسد، ندارد. رئال مادرید یکی از تیم‌هایی است که به طور جدی شرایط خرید اریکسن را بررسی می‌کند.

به گفته منابع نزدیک به این هافبک، قیمت او در تابستان چیزی بین 50 تا 75 میلیون پوند خواهد بود. یا به عبارتی 56 تا 84 میلیون یورو. حدود نصف رقمی که بارسلونا برای خرید کوتینیو هزینه کرد آن هم در حالی که آمار عملکرد هر دو ستاره در لیگ برتر بسیار به هم نزدیک است. اریکسن در تاتنهام تاکنون به طور متوسط در هر 145.5 دقیقه روی یک گل مشارکت مستقیم - گل یا پاس گل - داشته در حالی که کوتینیو در لیورپول در هر 150.27 دقیقه.

رئال مادرید قصد دارد برای کاهش قیمت خرید اریکسن، هامس رودریگز را وارد معامله کند. هافبک کلمبیایی که به طور قرضی در بایرن مونیخ بازی می‌کند، از شرایطش در این تیم راضی نیست و رابطه خوبی هم با کواچ ندارد. در واقع هامس در فصل جاری به ندرت فرصت بازی پیدا کرده که بخشی از آن ناشی از مصدومیت شدید او از ناحیه مچ پا و زانو بوده است. در هر صورت احتمال اینکه هامس نخواهد در پایان فصل قراردادش با بایرن مونیخ را دائمی کند، وجود دارد. از ناپولی، آرسنال و یوونتوس به خرید او علاقه مند هستند.

نظر شما