شناسهٔ خبر: 3076733 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

دیدار مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران و قائم مقام پست بانک با خانواده شهید انقلاب

سید محمد حسینی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران و مهندس فراهانی قائم مقام، عضو هیات مدیره و مسئول ایثارگران پست بانک ایران با حضور در منزل شهید اسدالله رضائی از شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی با خانواده این شهید معزز دیدار کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید اسدالله رضائی گفت: این وزارتخانه برنامه های خوبی را برای تقویت روحیه کاری در راستای خدمت به خانواده معزز شهداء و فرزندان آنان دارد و وظیفه ماست که ادای دین کرده و از نزدیک مسائل خانواده های معزز شهداء را بررسی کنیم.
سیدمحمد حسینی افزود: سعی می کنیم به دیدار خانواده های شهدائی که در طول این مدت توفیق زیارتشان را نداشته ایم به نمایندگی از مجموعه بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمت برسیم و بدانیم که خدمت به خانواده شهداء قابل مقایسه با هیچ چیز مادی نیست و امیدواریم از دعای خیر خانواده های شهداء بی نصیب نمانیم.
وی تصریح کرد: یکی از اتفاق های خوبی که افتاده این است که دیدار امروز ما با این خانواده گرانقدر با سالروز شهادت شهید رضائی مصادف شده است.
همچنین مهندس فراهانی عضو هیات مدیره و مسئول امور ایثارگران پست بانک در این دیدار اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق زیارت خانواده های معزز شهداء را به ما عطا می کند و در واقع در این ملاقات ها از صبر و بردباری آنان انرژی می گیریم. با توجه به تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با شهادت شهید اسدالله رضائی امیدواریم که این عزیر با شهدای کربلا محشور باشد.
مسئول امور ایثارگران پست بانک افزود: ویژگی عشق به شهادت و امام حسین (ع) ویژگی خاصی بود که همواره در دل شهداء شعله ور بود، آنان عزیر خدا و گلهائی بودند که خداوند دوستشان می داشت و خانواده های آنان نیز الگو و اسوه تک تک خادمان انقلاب هستند.
وی تصریح کرد: امیدواریم امور ایثارگران پست بانک در کنار مجموعه ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیشتر در خدمت خانواده های معزز شهداء باشد و همه دعا کنند که خدمتگزار خوبی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
گفتنی است: طبق اظهارات همسر شهید اسدالله رضائی، وی در شب حکومت نظامی 20 بهمن سال 1357 پس از خواندن نماز و غسل به خیل عظیم تظاهرات کنندگان پیوست و در این جریان بود که به ضرب گلوله دژخیمان رژیم پهلوی به شهادت رسید.
  شایان ذکر است: سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و فیروز رحیمی سرپرست اداره کل روابط عمومی پست بانک نیز در این دیدار حضور داشتند.

نظر شما