شناسهٔ خبر: 30766880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

در آستانه برگزاری همایش ملی ظرفیت‌‌های انقلاب اسلامی ؛

500 مقاله به همایش ملی ظرفیت‌‌های انقلاب اسلامی ارسال شد/ تجلیل از 63 مقاله برتر

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یادگار گفت: با توجه به گزافه‌گویی‌هایی مبنی بر اینکه انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید، برگزاری چنین همایش‌‌هایی در ارائه دستاوردهای ایران بعد از انقلاب، پاسخ محکم به دشمنان ایران است.

صاحب‌خبر -

دکتر عبدالرضا فرهادیان معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری همایش ملی ظرفیت‌‌های انقلاب اسلامی، کار آمدی و کارنامه جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته در این واحد دانشگاهی گفت: سال گذشته، معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد تصمیم به برگزاری این همایش گرفت و فراخوان کلی در سراسر کشور برای ارائه مقالات در موضوعات مختلف صادر شد. به این ترتیب از کلیه محققان حاضر در کشور برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمد چون فراخوان مقاله باید 9 ماه قبل از برگزاری همایش ملی انجام شود، برنامه ریزی لازم برای برگزاری این همایش از یک سال پیش انجام شد.

وی افزود: حدود 500 مقاله در موضوعات مختلف از جمله اقتصاد زیربنا، سیاست خارجی، کشاورزی و راه ساختمان به دبیرخانه همایش، ارائه شد که 63 مقاله انتخاب و چهار پنل ایجاد شد. این همایش که بزرگ‌ترین دستاورد فرهنگی دانشگاه آزاد در سال 97 محسوب می‌‌‌‌شود در واحد یادگار روزهای نهم و دهم بهمن برگزار خواهد شد و از 70 نفر از استادان دانشگاه‌‌های خارجی مسلمان و غیر مسلمان به عنوان میهمان و به جهت بهره‌‌‌‌مندی از مقالات ملی ارائه شده در این همایش به عنوان دستاوردهای چهل سالگی انقلاب دعوت به عمل آمده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در ادامه خاطر نشان کرد: 63 نفر از کلیه فرهیختگان، استادان، محققان و دانشجویان سراسر کشور که در این همایش شرکت کرده و مقالات آنها به عنوان مقاله برتر انتخاب شده است، باید در روزهای برگزاری همایش به ترتیبی که تعیین شده در قالب پنل‌‌ها و کارگروه‌‌‌های مشخص به ارائه مقالات خود بپردازند، به این ترتیب 4 کارگروه مشخص شده که هم‌‌‌زمان در 4 نقطه از دانشگاه مقالات خود را ارائه دهند که در کمیسیون‌های مختلف موضوع بندی شدند و هرکدام از مقالات به تناسب موضوع خود در کارگروه مربوط ارائه خواهند شد.

فرهادیان یادآور شد: افتتاح همایش ملی ظرفیت‌‌های انقلاب اسلامی کار آمدی و کارنامه جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته، در روز سه‌‌شنبه نهم بهمن ماه، با حضور دکتر ولایتی، طهرانچی، آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه برگزار خواهد شد و پنل‌های تخصصی ما در قالب چهار کارگروه شروع به کار می‌‌کند که پنل اول شامل مبانی امام و رهبری، پنل دوم اقتصاد، کشاورزی، علم و فناوری، پنل سوم سیاست، امنیت ملی، حکمرانی، دفاع مقدس و چالش‌ها و پنل چهارم فرهنگی و اجتماعی است. بعد از ارائه کلیه مقالات هر کدام از این پنل‌ها یک کارگروه داوری دارد که از هرکدام از این کارگروه‌ها 16 مقاله برتر انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد به عنوان دبیر این همایش در افتتاحیه و اختتامیه تعیین شدند که در هر پنل سه عضو هیات رئیسه وجود دارد و زمانی که محقق ارائه مقاله دارد سه نفر از اعضای هیات رئیسه به عنوان دبیر، مقالات ارائه شده را داوری می کنند و این دبیران با توجه به تخصص‌‌‌هایی که دارند، مرتبط با کار گروه تعیین شده انتخاب شدند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، درباره هدف برگزاری این همایش متذکر شد: با توجه به جنگ روانی که دشمنان انقلاب ایجاد کردند و هجمه‌‌های بسیاری که رقم زدند، گزافه‌گویی‌هایی مبنی بر اینکه انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید، صورت گرفت و فعالیت گسترده تخریبی علیه نظام و مسئولان انقلابی رقم خورد که برگزاری چنین همایش‌‌هایی نقشی تعیین کننده در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و روایت حقیقی از ایران بعد از انقلاب است.

انتهای پیام/

188 / 167

نظر شما