شناسهٔ خبر: 30766646 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارق موبایل قاپ پایانه جنوب

سرهنگ سند گل از دستگیری مردی که از یکی از تعاونی‌های ترمینال جنوب گوشی تلفن همراه سرقت کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن سندگل رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب اظهار کرد: ماموران در حین گشت‌زنی در جریان یک فقره سرقت گوشی از یکی از تعاونی‌های پایانه مسافربری جنوب قرار گرفتند.

وی افزود: با به دست آمدن تصاویر دوربین‌های مداربسته، مشخص شد مردی میانسال از روبروی این پایانه رد شده و زمانی که متوجه می‌شود کسی داخل پایانه حضور ندارد با رد شدن از قسمت هلالی گیشه و خزیدن به داخل تعاونی، گوشی یکی از کارکنان این پایانه را به ارزش سه میلیون تومان برداشته و دوباره از همان محل که آمده خارج و متواری شد.

سرهنگ سندگل تصریح کرد: با به دست آمدن تصویر متهم که دوربین‌های مداربسته ضبط کرده بودند، تصاویر سارق در اختیار ماموران گشت پلیس قرار گرفت و کارکنان دیگر پایانه نیز در جریان موضوع قرار گرفتند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، در تاریخ ۳۰ دی ماه، ماموران پلیس با متهم برخورد کردند و با رویت وی دستور ایست دادند که متهم متواری شد و ماموران نیز اقدام به زمینگیر کردن و دستگیری وی کردند.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب خاطرنشان کرد: با انتقال متهم، وی به سرقت با انگیزه مالی اعتراف کرد و مدعی شد که پول لازم بودم و به همین دلیل تصمیم به سرقت گوشی کارکنان پایانه جنوب گرفتم و آن شب با توجه به اینکه کسی متوجه من نبود از موقعیت به دست آمده استفاده کردم و این اولین بارم بود که چنین کاری را انجام دادم.

انتهای پیام/

نظر شما