شناسهٔ خبر: 30766521 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

​پیش فروش کتاب جدید فاضل نظری/ لطفا ثبت نام‌ کنید!

سایت انتشارات سوره مهر در اقدامی جدید، امکانی را در سایت خود فراهم کرده تا علاقه‌مندان بتوانند مجموعه شعر جدید فاضل نظری را پیش‌خرید کنند.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) شاید خبر پیش‌فروش کتاب جدید هری‌پاتر یا موراکامی بارها رسانه‌ای شده باشد؛‌ اما شاید تا به امروز کمتر شاهد پیش‌فروش و از آن مهم‌تر استقبال از آن در کشورمان بودیم؛ اما انتشارات سوره به تازگی اقدام به پیش‌فروش جدیدترین اثر فاضل نظری به نام «اکنون»‌ کرده است و علاقه‌مندان با مراجعه به این سایت می‌توانند، اقدام به پیش‌خرید کتاب کنند.
 
روابط عمومی سوره مهر در اعلام جزئیات این خبر به ایبنا گفت: پیش‌فروش کتاب از صبح آغاز شده است و با اینکه هنوز چند ساعتی از شروع این اتفاق نگذشته و خبر به شکل گسترده اطلاع‌رسانی نشده است، بیش از 200 نسخه فروخته شده است و در اسفندماه به خریداران تقدیم خواهد شد. البته علاقه‌مندان می‌توانند کتاب را یا به صورت پستی یا حضوری دریافت کنند.
 
در متن قرار گرفته در سایت سوره مهر نیز آمده است که فاضل نظری دفتر شعر جدیدش را برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپرد و این دفتر شعر جدید «اکنون» نام دارد که در حال حاضر در فرآیند تولید و چاپ به سر می‌برد و تا نیمه اول اسفند ماه منتشر خواهد شد.

همچنین درباره مزایای این پیش خرید موارد زیر آمده است:
- چاپ اول بودن کتاب
- ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور
- دعوت به جشن رونمایی کتاب
- 10 درصد تخفیف قیمت پشت جلد (قیمت با تخفیف: 20هزار تومان)

زمان پیش خرید کتاب «اکنون» تا پایان بهمن ماه 1397 است و کتاب در اسفندماه به دست مخاطبان خواهد رسید.

نظر شما