شناسهٔ خبر: 30766459 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

یگان حفاظت سازمان امور اراضی آغاز بکار کرد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از آغاز به کار یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشورخبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در آیین معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور اظهار کرد: راه اندازی این یگان در راستای صیانت و حفاظت از ثروت نهفته در اراضی کشور به درخواست سازمان امور اراضی کشور است.

وی با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: همواره در انتصاب فرمانده برای یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی؛ انقلابی گری، مدیریت جهادی، ولایت مداری و کارآمدی افراد برای پلیس پیشگیری ملاک بوده و انتصاب فرمانده برای این یگان در چارچوب منطق، مصلحت و داشتن خصوصیاتی، چون جهادی، انقلابی، ولایی، دانشی و ... استوار است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: بزرگترین افتخار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است که نصیب ما شده و باید شبانه روز برای انجام وظیفه تلاش کنیم و قدر این فرصت‌ها را بدانیم و از هر لحظه برای خدمت به کشور و انقلاب بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب سرهنگ ابراهیم حسن آبادی به عنوان فرمانده پلیس یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور، بیان کرد: ایشان چهره‌ای شناخته شده در مجموعه ناجا هستند و مسئولیت‌های مختلفی در نیروی انتظامی داشته اند، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی؛ فردی کارآمد، متدین، پیگیر، وقت گذار در امور و دقیق هستند و در دوران مسئولیت قبلی گام‌های خوبی در حوزه ماموریتی برداشتند.

سردار شرفی گفت: انتظار می‌رود که وی در مسئولیت جدید با تاکید بر اصل جامعه محوری، جلب مشارکت عمومی و پیشگیری مردم پایه، توسعه آموزش و مهارت آموزی کارکنان در راستای حرفه‌ای گرایی، تعامل سازی و اعتبار بخشی به نیرو تلاش کنند.

نظر شما