شناسهٔ خبر: 30766453 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قرارگاه پشتیبانی جبهه مقاومت درقم تشکیل شد

قم - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه قم گفت: قرارگاه عملیاتی پشتیبانی ازجبهه مقاومت با هدف پیگیری و مسائل مربوط به صادرات و مراودات مالی با تجار و بازرگانان سوریه در این استان تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روز سه شنبه سرهنگ رضا حافظی در هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات قم در سالن جلسه های نمایشگاه های بین المللی قم افزود: سوریه پس از پیروزی جبهه مقاومت و آزادی از چنگال تکفیری ها در حال بازسازی می باشد و ایران را نخستین اولویت برای تامین مایحتاج مورد نیاز قرار داده است.
وی با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی پشتیبانی جبهه مقاومت در کشور گفت: در هر یک از استان ها مراکزی جهت انجام ماموریت های این ستاد ایجاد و در قم نیز قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) تشکیل شده است.
وی بازسازی عتبات عالیات، احداث زینبیه برای اقامت زائران و همچنین کمک به شیعیان مظلوم و ستمدیده سوریه را از جمله مهمترین کارهای صورت گرفته توسط این ستاد عنوان کرد و گفت: چهارمین اقدام این ستاد جذب سرمایه گذاری ها و هدایت آن به سوریه است، که زمینه این کار فراهم شده و باید فرهنگ سازی صورت گیرد.
حافظی افزود: فرایند سرمایه گذاری درسوریه تحت نظارت و اشراف کامل سپاه قدس انجام می شود، و به لحاظ تامین امنیت جانی و اقتصادی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه با همت و تلاش نیروی قدس تمام موانع سرمایه گذاری برداشته شده است، گفت: مسائلی از قبیل بازگشت ارز به سامانه نیما و تعرفه های صادراتی به مرور حل خواهد شد، و برای انتقال گروه های متقاضی به سوریه آمادگی کامل وجود دارد.
7403/ 6133/

نظر شما