شناسهٔ خبر: 30765234 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سلمان خدادادی به قوه قضاییه شکایت می کند

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: اصالت فایل صوتی که درباره نماینده ملکان منتشر شده هنوز تایید نشده

صاحب‌خبر -

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: اصالت فایل صوتی که درباره نماینده ملکان منتشر شده هنوز تایید نشده است و «سلمان خدادادی» قصد دارد درمورد اتهام وارده به قوه قضاییه شکایت کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا سلیمی» در حاشیه جلسه علنی امروز-سه شنبه- مجلس در جمع خبرنگاران به تشریح جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که با محور حاشیه های ایجاد شده درمورد خدادادی برگزار شد، پرداخت.

وی اظهار داشت: در حال حاضر اصالت فایل صوتی که در این باره از سوی یک خانم منتشر شده برای ما مشخص نیست و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: مدرکی هم به دست ما رسیده است که یک خانم قصد اخاذی از نماینده ملکان را داشت و آن فرد به خدادادی اعلام کرد که باید ۵۰۰ میلیون تومان به حساب من واریز کنید و اگر این کار را انجام ندهید آبرویت را می برم.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تاکید کرد: ما برای این موضوع سند داریم.

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: اظهارات این خانم جای شک و شبهه دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد، خدادادی هم در جلسه امروز این هیات حضور داشت و توضیحاتی در مورد مسایل پیش آمده ارائه و اعلام کرد در مورد این موضوعات بناست که به قوه قضاییه شکایت کند.

انتهای پیام

نظر شما