شناسهٔ خبر: 30763430 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

کمیل قاسمی: کشتی بالاتر از هر فرد و گروهی است/ در یک تورنمنت وضعیتم را ارزیابی می‌کنم

دارنده مدال های نقره و برنز المپیک و نقره جهان با بیان اینکه کارنامه رسول خادم با موفقیت‌های خوبی همراه بوده است،گفت: در شرایط فعلی همه باید کمک کنند تا کشتی در المپیک به موفقیت برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

دارنده مدال های نقره و برنز المپیک و نقره جهان با بیان اینکه کارنامه رسول خادم با موفقیت‌های خوبی همراه بوده است،گفت: در شرایط فعلی همه باید کمک کنند تا کشتی در المپیک به موفقیت برسد.

کمیل قاسمی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: خوشبختانه شرایط به خوبی پیش می‌رود و تمرینات خود را در اردوی تیم ملی دنبال می کنم. با نظر محمدی سرمربی تیم ملی و کادر فنی قرار است در یک تورنمنت بین المللی به میدان بروم تا شرایطم را برای آینده  ارزیابی کنم. پس از آن و با بررسی وضعیتم و نظر کادر فنی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی می‌کنم.

آزادکار سنگین وزن ایران درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جهانی و المپیک گفت: فاصله کمی تا رقابت های جهانی و المپیک باقی مانده و به نظرم هرکسی که در این شرایط دلسوز کشتی است باید فکر بزرگی این ورزش در این رویداد مهم باشد و کمک کند برنامه های پرافتخارترین ورزش کشور در آرامش پیش برود. همه اهالی کشتی، باید تلاش کنیم تا ورزش اول کشور در آوردگاه بزرگ المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهترین نتایج ممکن را کسب کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای آرامی بر کشتی حاکم است و وظیفه همه اهالی کشتی است که کمک کنند تا سرمربیان و کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برنامه های خود را به بهترین شکل ممکن برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو پیش ببرند.

دارنده مدال نقره و برنز المپیک تصریح کرد: رسول خادم در چند سال مدیریت خود بر کشتی کشور تلاش کرد با در نظر گرفتن اصل سلامت کاری و صداقت، این ورزش جایگاه خوبی  داشته باشد و به موفقیت‌های خوبی نیز رسید. ورزش قطعا همیشه بالا و پایین دارد و اگر شکست در رقابت های جهانی مجارستان جزو کارنامه کاری وی است، قهرمانی تمامی تیم های ملی در جهان نیز در همین دوران مدیریتی بدست آمده است. 

قاسمی خاطرنشان کرد: کشتی کشور همچنان می تواند با پتانسیل موجود در رقابت های المپیک پیش رو موفق باشد اما این امر حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همدلی جامعه کشتی را می‌طلبد.

دارنده مدال نقره جهان گفت: همه ما باید برای بزرگی کشتی قدم برداریم  و اخلاق را رعایت کنیم و  یادمان باشد که کشتی بالاتر از هر فرد و گروهی است. مردم این رشته را با نام پهلوانی می شناسند و قطعا در فاصله ۱۹ ماه مانده تا المپیک کشتی فقط همدلی می خواهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما