شناسهٔ خبر: 30762186 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

گام دیگری به سوی عادی سازی روابط؛

«محمد بن سلمان» رسما به تل‌آویو دعوت شد

رئیس اتحادیه خلبانان اسرائیلی در ادامه این نامه خطاب به بن سلمان نوشته است: ما با خرسندی آماده استقبال از هواپیمای شما هستیم و برج مراقبت فرودگاه تل آویو برای رسیدن شما لحظه شماری می کند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری الخلیج آنلاین، «مدیان بار» رئیس اتحادیه خلبانان اسرائیلی به طور رسمی از «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی برای حضور در یک کنفرانس هواپیمایی در تل آویو که قرار است در ماه می برگزار شود، دعوت کرد.


وی در این نامه خطاب به بن سلمان تاکید کرد: من هم سن و سال شما هستم و این سن برای فعالیت در بخش خطوط هوایی مسافربری در اسرائیل مناسب است.


مدیان بار در این نامه از تحولاتی در منطقه سخن گفته که باعث افزایش همکاری ها میان اسرائیل و عربستان سعودی خواهد شد.


وی افزود: در آینده نزدیک خلبان های سعودی از فراز قدس به سوی لندن پرواز خواهند کرد و هواپیماهای اسرائیلی نیز برای سفرهای خود از حریم هوایی عربستان استفاده می کنند.


وی در ادامه به مشترکات روابط میان عربستان و اسرائیل اشاره کرده و ابراز امیدواری کرده است که بخش همکاری های هوایی به پلی برای روابط ریاض و تل آویو تبدیل شود.


رئیس اتحادیه خلبانان اسرائیلی در ادامه این نامه خطاب به بن سلمان نوشته است: ما با خرسندی آماده استقبال از هواپیمای شما  هستیم و اعضای حاضر در برج مراقبت  فرودگاه تل آویو برای رسیدن شما لحظه شماری می کند...


به گزارش قدسنا، طی ماههای اخیر روابط کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی، امارات و بحرین با اسرائیل در روند عادی سازی روابط جدی تر از قبل شده و حتی وارد مرحله علنی سازی روابط نیز شده است.


انتهای پیام/م.ت/22

 

نظر شما