شناسهٔ خبر: 30761853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سنگین‌ترین رقابت کشتی آزاد در سنگین‌وزن(عکس)

حضور ۳ مدعی در سنگین وزن رقابت جالبی را در اردوی تیم ملی کشتی آزاد به وجود آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این روزها اردوهای تیم ملی کشتی آزاد زیر نظر غلامرضا محمدی به صورت متوالی و با فشار زیاد در حال برگزاری است. در همه اوزان تقریبا رقابت بین ۲، ۳ آزادکار وجود دارد و قرار است کادرفنی تا سال آینده آنها را در رقابت های بین المللی محک بزند.


با این حال شاید سنگین ترین رقابت در سنگین وزن باشد؛ جایی که پرویز هادی، کمیل قاسمی و یدالله محبی ۳ مدعی این وزن هستند.


کمیل قاسمی که مدال نقره المپیک ریو را در کارنامه دارد، در ۲ سال اخیر در رقابت های جهانی حاضر نبوده؛ اما گویا قصد دارد سومین المپیک خود را هم تجربه کند. او این روزها حضور فعالی در اردوی تیم ملی دارد و با حریفانش سرشاخ می شود.

 


پرویز هادی هم به عنوان یک کشتی گیر باتجربه در سال ۲۰۱۸ موفقیت های قابل توجهی را کسب کرد. این آزادکار تبریزی که در مسابقات انتخابی سال قبل یدالله محبی را شکست داد، در بازی های آسیایی به مدال طلا و در مسابقات جهانی به مدال برنز رسید تا فعلا مدعی اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در سال جدید هم باشد.

 


از سوی دیگر یدالله محبی که از ۲ نفر دیگر جوان تر است، انگیزه های زیادی دارد تا در سال ۲۰۱۹ بازهم دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی به تن کند. یک بار در سال ۲۰۱۷ محبی به رقابت های جهانی اعزام شد که دستش از مدال کوتاه ماند؛ اما این آزادکار کرمانشاهی دست از تلاش برنمی دارد.

 


عکس ها: ایرج عباسی

 

برچسب‌ها:

نظر شما