شناسهٔ خبر: 30760753 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

طرح چهل قلم در کردستان برگزار می شود

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح چهل قلم با تجلیل از بهناز ضرابی زاده و علی کلوندی از نویسندگان حوزه انقلاب اسلامی در کردستان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
طرح چهل قلم در کردستان برگزار می شود

به گزارش لیزنا، طرح «چهل قلم» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف افزایش آشنایی عموم مردم و مسئولان با نویسندگان متعهد و برجسته به عنوان گروه های مرجع تأتیرگذار با تجلیل از دو نویسنده روز سه شنبه، ۲ بهمن ماه سال در سالن آمفی تئاتر اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان برگزار خواهد شد.

در این برنامه بهناز ضرابی زاده از نویسندگان مطرح کشور و همچنین علی کلوندی، نویسنده کردستانی تجلیل می شوند. برپایی نمایشگاه از آثار دو نویسنده و رونمایی از آخرین کتاب انتشار یافته این دو نویسنده از برنامه های جنبی طرح چهل قلم در کردستان است.

گفتنی است، بهناز ضرابی زاده از نویسنگان فعال کشور، زاده همدان است که تاکنون علاوه بر ۴ عنوان کتاب، بیش از دویست و پنجاه اثر داستانی و ادبی در نشریات و مجلات برگزیده کشوری تألیف و چاپ کرده است. ضرابیزاده برگزیده بیش از ۳۰ جشنواره داستاننویسی سراسری است که کتاب «دختر شینا» خاطرات قدمخیر محمدیکنعان، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی به عنوان کتاب سال شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس به قلم بهناز ضرابیزاده برگزیده شد.

علی کلوندی نیز از نویسندگان فعال و شاخص استان کردستان در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که تاکنون ۱۰ عنوان کتاب تألیف و به چاپ رسانده است.

نظر شما