شناسهٔ خبر: 30760715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

روز شماری استقلالی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی

صاحب‌خبر -
باشگاه استقلال تنها تا ۱۱ روز دیگر حق فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی را دارد.
 مدیران باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانستند بازیکن جدیدی را به ترکیب تیم اضافه کنند و از طرفی زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول در نیم فصل از تاریخ ۱۶ دی تا ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ است و باشگاه ها می توانند در صورت داشتن جای خالی در فهرست اسامی تا سقف ۶ بازیکن آزاد را جذب و با رعایت سایر شرایط آئین نامه در کمیته نقل و انتقالات ثبت کنند.
 
با شرایطی که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم تعریف شده، استقلالی ها تنها تا ۱۱ روز دیگر فرصت دارند تا بازیکنان جدید را جذب کنند و قرارداد آنها را به ثبت برسانند.
 
با جدایی الحاجی گرو و نیومایر هنوز بازیکن خارجی جدید به لیست شفر اضافه نشده و مسئولان باشگاه به دنبال تامین منابع مالی هستند تا بدین ترتیب نام بازیکنان خارجی جدید را وارد لیست تیم کنند.
 
استقلالی ها در حال حاضر جدا از اینکه باید مشکل مرتضی تبریزی را در رابطه با چک حق انتقال او به باشگاه ذوب آهن را حل کنند، باید وضعیت جدایی جابر انصاری را هم مشخص کنند تا این بازیکن از بلاتکلیفی در بیاید.
 
از طرفی استقلالی ها نام ۴ بازیکن از جمله شجاعیان، محسن کریمی، زکریا مرادی و معراج پورتقی را به لیست تیم اضافه کنند و نام مرتضی آقاخان را هم از لیست خارج و برای نیم فصل دوم وارد نکنند.

نظر شما