شناسهٔ خبر: 30760521 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

ژنگ ژي: مقابل ايران بايد متفاوت بازي کنيم

مدافع کهنه کار و پابه سن گذاشته چيني ها با اعتراف به قدرت بالاي ايران در فوتبال آسيا مدعي شد براي شکست اين تيم بايد چهره اي متفاوت از خود نشان بدهند.

صاحب‌خبر -

عبور از سد رقيبي همچون تايلند باعث شد تا چين يک بار ديگر در جام ملت هاي آسيا طعم رويارويي با ايران را بچشد. رويارويي دو نام بزرگ فوتبال قاره کهن که مي تواند همه نگاه ها را به محمد بن زايد ابوظبي معطوف کند.


در آستانه اين بازي ژنگ ژي مسن ترين بازيکن حال حاضر جام ملت ها با 38 سال سن مدعي شد براي برتري مقابل ايران بايد چهره اي متفاوت از تمام بازي هاي قبلي ارائه بدهند چون در غير اين صورت شانس چنداني براي ادامه بازي ها نخواهند داشت.


ژنگ ژي گفت:« مقابل تايلند بازي را عصبي شروع کرديم و همين کار را سخت کرد اما با تلاش بازيکنان اوضاع تغيير کرد و در مسير درست افتاديم. شانس هاي زيادي براي گلزني به خصوص در نيمه دوم داشتيم که از آنها بهره نبرديم . وقتي در بازي هاي حذفي موقعيت ها را از دست مي دهيد عصبي مي شويد اما خوشبختانه ما در بهترين زمان ممکن به گل رسيديم».


او ادامه داد:« حالا بايد مقابل ايران بازي کنيم. هم جذاب است هم سختي هاي خاص خودش را دارد. فکر مي کنم بايد چهره اي متفاوت از خود ارائه بدهيم تا بتوانيم از اين بازي با دست پر خارج شويم. از همه مهم تر اين که مثل بازي با تايلند نبايد موقعيت ها را از دست بدهيم چون رقيب تيمي است که از اين اشتباهات به نحو فوق العاده اي براي مجازات رقبايش بهره مي برد».

نظر شما