شناسهٔ خبر: 30760501 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

خبر خوش براي کهکشاني ها از بازگشت ستاره محبوب !

توني کروس که به دليل مصدوميت حدود دو هفته از حضور در ميادين محروم شده بود در آستانه بازي رئال و خيرونا در کوپا دل‌ري به تمرينات رئال بازگشت.

صاحب‌خبر -

اعلام بازگشت توني کروس به تمرينات رئال و اينکه او مي‌تواند روز پنج‌شنبه در ديدار رئال مادريد و خيرونا در يک‌چهارم نهايي کوپا دل‌ري به ميدان برود روحيه اين تيم را بالا برده و هواداران رئال را دلگرم کرده است. خبر خوب ديگر براي رئال مادريد، بازگشت مارکوس ليورنته به ترکيب اين تيم است.

 

 

توني کروس از حدود دو هفته پيش به دليل مصدوميت نتوانسته بود رئال مادريد را همراهي کند ولي حالا رئال اعلام کرده که کروس و مارکوس ليورنته از هفته پيش تمرينات خود را با بازيکنان اين تيم از سر گرفته‌اند و مي‌توانند در بازي مقابل خيرونا در سانتياگو برنابئو به ميدان بروند.

 

با توجه به اينکه سانتياگو سولاري، سرمربي رئال مادريد، پيش از اين اعلام کرده بود بحران مصدوميت ستاره‌هاي اين تيم باعث شده در هر بازي، انتخاب 11 بازيکن براي او به کاري دشوار تبديل شود، بازگشت کروس و ليورنته، به خصوص بازگشت ستاره آلماني، براي او خبر بسيار خوبي خواهد بود.

 

با اينحال، رئال همچنان نمي‌تواند از دو ستاره ديگرش، گرت بيل و مارکو آسنسيو استفاده کند چرا که اين دو با رهايي از بند مصدوميت فاصله دارند. مادريد اعلام کرده بيل و آسنسيو در بازي بعدي رئال در لاليگا، که مقابل اسپانيول برگزار خواهد شد هم حضور نخواهند داشت.

نظر شما