شناسهٔ خبر: 30758531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نویسنده و فعال رسانه‎ای ترکمن گلستان:

بیش از ۱۵ نشریه با صاحب امتیازی ترکمن ها در گلستان فعالیت می‎کند

نویسنده و فعال رسانه‎ای ترکمن گلستان گفت: بیش از ۱۵ نشریه با صاحب امتیازی ترکمن ها در گلستان فعالیت می‎کند که در قبل از انقلاب چنین موقعیتی وجود نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «موسی جرجانی‎» امروز (سه شنبه 2 بهمن) در نشست رسانه‎ای تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه مناطق قومی و مرزی در استان گلستان اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی کتاب‎های مختلفی از فرهنگ ترکمن نوشته شده است و این مهم ما را به تاریخ و گذشته ما متصل می‎کند.

 

نویسنده و فعال رسانه‎ای ترکمن گلستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 500 شهید اهل سنت از استان گلستان تقدیم کردیم، افزود: در آن دوران شیعه و سنی در یک سنگر در کنار هم در برابر دشمن ایستاده بودند و کسی از قومیت یکدیگر خبر نداشت و حتی در کنار هم خونشان به هم آمیخته است.

 

جرجانی گفت: بیش از 15 نشریه استان صاحب امتیار آنها ترکمن هستند در استان فعالیت می‎کنند و بیش از 40 خبرنگار ترکمن در استان داریم و قبل از انقلاب اسلامی چنین چیزی وجود نداشت.

 

صاحب امتیاز هفته نامه اقتصاد گلستان افزود: سال گذشته توفیق حاصل شد که به عنوان نویسندگان به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدیم و مقام معظم رهبری به دوران طلایی دفاع مقدس تلایی کردند و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که گلستان برای ایران الگوی وحدت است که با تلاش علما و نماینده ولی فقیه در استان گلستان این مهم به ثمر نشسته است.

 

جرجانی به اعتلای انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: به کوری چشم دشمنان که ترفندهایی زیادی بر علیه انقلاب اسلامی داشتند این انقلاب ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما