شناسهٔ خبر: 30757532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلال احمر اردبیل چهار پروژه آماده افتتاح دارد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در دهه مبارک فجر امسال چهار پروژه عمرانی این نهاد که با صرف 27 میلیارد ریال اجرا شده ، به بهره برداری می‌ رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز سه شنبه در نشستی با فرماندار نیر افزود: این پروژه ها شامل اردوگاه آموزشی ، رفاهی شهدای امدادگر نیر ، انبار امدادی شهرستان کوثر ، ساختمان اداری و آموزشی گرمی و مرکز جامع درمان و توانبخشی هلال احمر اردبیل می باشد.
وی گفت: برای احداث درمانگاه جمعیت هلال احمر در شهرستان نیر 2 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
معبودی با اشاره به حادثه خیز بودن استان اردبیل بر لزوم تجهیز و بروز کردن انبارهای امدادی هلال احمر تاکید کرد.
او افزود: جمعیت هلال احمر استان آمادگی برگزاری دوره های آموزش همگانی در تمام ادارات، ارگان ها، سازمان ها و موسسات را دارد.
فرماندار نیر هم در این نشست گفت: برنامه ریزی منسجم، مدون و هدفمند برای جلب میزان اعتماد مردم برای مشارکت در کارهای خیر و داوطلبانه در جمعیت هلال احمر لازم است.
ابراهیم امامی افزود: فعالیت های داوطلبانه، رکن اساسی و مهم در هلال احمر است و به حضور افرادی که به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی به دیگران احسان و نیکی می کنند، باید افتخار کرد و قدردان آنها بود.
وی بیان کرد: هر جا که لازم باشد مجموعه فرمانداری با تمام توان در کنار هلال احمر خواهد بود.
اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
7116/6018

نظر شما