شناسهٔ خبر: 30757150 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اکبر عبدی بستری شد

سخنگوی اورژانس مازندران از امداد رسانی اورژانس شهرستان آمل به اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، زکریا اشکپور افزود: در ساعت 5 و 54 دقیقه بامداد امروز سه شنبه 2 بهمن درخواست کمک وی از اورژانس به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد. در این ماموریت ،تیم اورژانس آمل یک در سریع ترین زمان به محل اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: اکبر عبدی هنرپیشه معروف کشورمان به دلیل تعریق شدید و افزایش فشار خون توسط تیم اورژانس مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از کنترل علایم حیاتی با توجه به سابقه دیابت و پیوند کلیه ایشان راجهت بررسی کامل تر به بیمارستان منتقل شد.

اشکپور گفت: اکبر عبدی بر اساس آخرین گزارش ها در بیمارستان جهت اقدامات کامل درمانی و ارسال آزمایشات تکمیلی تحت نظر قرار گرفته است.

اکبر عبدی آقاباقر (زاده ۴ شهریور ۱۳۳۹ در تهران) از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است. وی بیشتر در نقش‌های کمدی بازی می‌کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت وی، امکان گریم شدید و ساختن چهره‌های گوناگون مانند نوجوانان و زنان را به وی می‌دهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌است.

اکبر عبدی از پدری اردبیلی و مادری تهرانی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران زاده شد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی می‌پردازد. عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند.

نظر شما