شناسهٔ خبر: 30753373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آسیابری در گفت‌وگو با فارس:

مشکلی برای حضور در کاراته وان پاریس ندارم/ وزارت ورزش نامه خروج نداده بود!

نماینده وزن -75 کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: هیچ نامه یا معرفی‌ نامه‌ای از وزارت ورزش و جوانان که در واقع مجوز خروج از کشور باشد را نداشتم و به همین دلیل حضور در اردوی مشترک ایتالیا را از دست دادم و حالا مشکلی برای اعزام به فرانسه را ندارم.

صاحب‌خبر -

علی اصغر آسیابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل شما برای اعزام به مسابقات بین‌المللی کاراته‌وان پاریس حل شد یا خیر،گفت: من برای اعزام به لیگ جهانی کاراته وان مشکلی ندارم. وزارت ورزش و فدراسیون کاراته پیش از هر سفر یک جلسه‌ای به نام شورای برون‌مرزی برگزار می‌کنند که در آن جلسه موضوع اعزام و نفرات اعزامی مطرح می‌شوند. برای افرادی که به عنوان سرباز قهرمان فعالیت می‌کنند باید از نظام وظیفه اجازه خروج گرفته شود. در واقع باید تاریخ اعزام مشخص شود اما برای اعزام به اردوی مشترک ایتالیا وزارت ورزش فقط نامه حضور ما در مسابقات لیگ جهانی پاریس را تأیید کرده بود. یعنی در واقع آنها اجازه حضور در کمپ تمرینی را به ما ندادند.

دارنده نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سؤال که پس شما از سوی نظام‌وظیفه با مشکل خروج روبه‌رو نیستید، گفت: سعید اسماعیلی و پایدار از فرماندهان ما هستند آنها در نظام وظیفه همیشه همکاری‌های لازم را با فدراسیون داشته‌اند هیچ مشکلی از سوی نظام وظیفه و ستاد کل وجود ندارد. آنها همیشه همکاری‌های لازم را داشته اند. مشکل از سوی وزارت ورزش است که فقط نامه خروج ما را برای حضور در مسابقات لیگ جهانی تأیید می‌کند.

آسیابری در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز برای حضور در کاراته وان پاریس نامه خروج از کشور را گرفته‌ایم و ان‌شاءالله در نخستین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ پاریس به همراه صالح اباذری حضور خواهیم داشت. من هیچ نامه یا معرفی‌نامه‌ای از وزارت ورزش و جوانان که در واقع مجوز خروج از کشور باشد را نداشتم و به همین دلیل حضور در اردوی مشترک ایتالیا را از دست دادم.

آسیابری در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر در این مدت که تیم ملی در ایتالیا حضور داشته شما تمرینات را چطور پیگیری می‌کنید، گفت: طی چند روز گذشته تمرینات‌مان طبق برنامه‌ریزی سیدمحمد حسینی مربی بدنساز پیگیری می‌شود ضمن اینکه با مربیان تیم ملی که در حال حاضر در ایتالیا حضور دارند ارتباط داریم و آنها از تمام کارهای ما با خبر هستند.

دارنده نشان نقره بازی‌های جهانی(ورلدگیمز) لهستان در پاسخ به این سؤال که چند شنبه راهی فرانسه خواهید شد، گفت: من چهارشنبه ساعت ۱۵ به همراه صالح اباذری و محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته ابتدا به ترکیه می‌رویم و پس از آن به پاریس سفر خواهیم کرد تا ان‌شاءالله در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/س

نظر شما