شناسهٔ خبر: 30753243 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرقت عجیب تابلوی خانه ژیمناستیک شهدای آذرپی!

71552

مدیریت خانه ژیمناستیک شهدای برادران آذرپی مدعی است که تابلوی این مجموعه ورزشی دزدیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، چندماهی است که خانه ژیمناستیک شهدای برادران آذرپی تابلویی ندارد. جدا شدن این تابلو از سر در این مجموعه شائبه‌هایی را برای تغییر نام این مجموعه ایجاد کرده است اما محسن خوش طینت مدیر این مجموعه ورزشی می گوید که این تابلو دزدیده شده است.

محمد آذرپی سرمربی سابق تیم ملی ژیمناستیک هنری با گلایه از حذف سر در خانه شهدای آذرپی به ایسنا گفت: در اقدامی غیر قابل باور و توجیه ناپذیر سر در سالن این مجموعه ورزشی به پایین کشیده شد و قریب به ۷ ماه هست که دیگر نامی از شهدا در آن دیده نمی شود. یکی از مهمترین دغدغه های نظام جمهوری اسلامی و مردم ما در این سالها زنده نگه داشتن نام شهدا بوده است.امروزه آنچه بیش از هرچیزی باید مورد توجه قرار دارد، فرهنگ شهدا است. درک خود من در روزهای اول این بود که قرار است اتفاق مهم تری بیفتد و شکل جدیدی با همین نام در سر در این مجموعه نصب شود، اما این وقفه معنادار ۷ - ۸ ماهه آن هم برای یک تابلوی ساده کمی تعجب برانگیز و مبهم است. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و دیگر مسئولین ذیربط در این خصوص پاسخگو باشند.

اما خوش طینت مدیر مجموعه خانه شهدای آذرپی در گفت و گو با ایسنا، در مورد برداشته شدن تابلوی خانه ژیمناستیک شهدای آذرپی اظهار کرد: برنداشتیم، بلکه این تابلو به سرقت رفته! در زمان مدیریت خود من هم این اتفاق افتاده است. ما با حراست نامه نگاری کردیم و اطلاع دادیم که سارقان دوبار شبانه اقدام به سرقت کرده اند. از این اتفاق عکسبرداری کردیم و مابقی آن تابلو را هم خودمان کندیم. چوب های زیر آن هم پوسیده شده بود و آن ها را نیز از دیوار جدا کردیم. اکنون هم ساخت آن در دست اقدام است و می خواهیم آن را به پیمانکار بسپاریم تا کامپوزیت شود.

وی ادامه داد: این جدا شدن تابلو حدود سه ماهی است که رخ داده است. حدود ۶ تا ۷ ماه پیش یک تکه از آن را کنده بودند و ما هم متوجه نشده بودیم. یک روز صبح که آمدم متوجه شدم به سرقت رفته است. روی این تابلو از مس بود و سارقان تابلو را به خاطر مس هایش می بردند چون مس به کیلویی ۹۰ هزارتومان هم رسید. ما بعد از این سرقت ها با فدراسیون و حراست نامه نگاری کردیم و باقی تابلو را جمع کردیم. اکنون باید هم مس ها را بفروشیم و هم پیمانکار بیاوریم که با همان نام دوباره تابلو را بسازیم. نمی شود که نام آن را عوض کرد. اما ساخت مجدد آن کمی زمان بر است چون باید تابلو چاپ شود و کامپوزیت هم خیلی گران است و ممکن است تا ۲۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. البته بعید می دانم که در این سال این تابلو آماده شود اما سعی می کنیم تا بنری سر در این مجموعه بزنیم تا تابلو آماده شود.

انتهای پیام

نظر شما