شناسهٔ خبر: 30752771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

بخواهم آقای گل هم شوم، نمی‌شود

آزمون: کی‌روش از لیپی بزرگ‌تر است

صاحب‌خبر -



اگر چه سردار آزمون در بازی با عمان گل نزد ولی اتفاق دیگری را رقم زد که بازتاب زیادی داشت و آن کمک به بیرانوند برای تشخیص جهت پنالتی عمان بود.
این مهاجم تیم ملی در این خصوص به تسنیم گفت: «من به بیرانوند گفتم کدام سمت برود اما تصمیم گیرنده علیرضاست و خودش تصمیم گرفت کدام سمت برود.» 
او درباره استعدادش در دروازه‌بانی چنین واکنشی داشت: «من خودم قبلاً دروازه‌بان بودم! گاهی قبل از شروع تمرین هم دروازه‌بانی می‌کنم. البته فقط حدس زدم که آن طرف می‌زند و همان حدسم را به علیرضا گفتم.» 
سردار درباره بازی با چین هم صحبت کرد: «بازی صددرصد سختی است و چین هم مربی بزرگی روی نیمکتش دارد. لیپی واقعاً یکی از بزرگان فوتبال دنیاست و صددرصد دیسیپلینی را که دارد به چین منتقل کرده، درست مثل کارلوس کی‌روش اما مربی ما از او بزرگ‌تر است.» 
او درخصوص موقعیت‌های زیادی که خودش و مهدی طارمی مقابل عمان از دست دادند، چنین واکنشی داشت: «مهم برد تیم ملی است. یک روز شما گل می‌زنید و یک روز هم بازیکنی دیگر. ممکن است یک روز هم دروازه خالی را خراب کنید. 
خودم یک بار بازی داشتیم که دروازه خالی را بیرون زدم.‌ در بدترین شرایط هم بود و به برد نیاز داشتیم، اما این هم خوبی یا بدی فوتبال است. با این حال ان‌شاءالله بتوانیم در بازی بعدی جبران کنیم.» 
آزمون درباره واکنش برخی هواداران هم گفت: «من تلاشم را برای موفقیت تیم ملی می‌کنم و وقتی دوباره گل زدم، این عده دوباره خودشان شرمنده می‌شوند.»
او درباره تلاشش برای آقای گلی یادآور شد: «اکنون اگر بخواهم آقای گل هم شوم، نمی‌شود. 
بازیکن قطر 7 گل زده است! (با خنده) اما من اصلاً از روز اول گفتم اجازه بدهید تیم قهرمان شود، برای من از هزار عنوان آقای گلی بهتر است.»

نظر شما