شناسهٔ خبر: 30752059 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

حوادث جهان

دستگیری قاچاقچی آدم خوار پلیس مکزیک قاچاقچی مشهوری را که قلب قربانیان خود را می‌خورد، دستگیر کرد. به گزارش دیلی میل، پلیس سال‌ها به‌دنبال دستگیری این قاچاقچی آدم خوار بود که از رهبران کارتل‌های مشهور مواد مخدر مکزیک است.

صاحب‌خبر -







متهم به خوردن گوشت و قلب دشمنان خود شهرت داشته است، ردپای او در پرونده قتل 150 هزار نفر پیدا شده است. «هاریبرتو لازاکانو» زمانی که 16 سال داشته به کارتل مواد مخدر «زتا» پیوسته و از آن زمان جنایت های هولناکش را انجام داده است.

روبات کدبانو

یک شرکت امریکایی روباتی ساخته که مانند یک کدبانو تمام کارهای خانه را انجام می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، روبات «دستیار آشپزخانه» نام روباتی است که توسط شرکت امریکایی «اِنویدیا» ساخته شده است. این روبات می‌تواند همانند یک انسان خانه دار تمام کارها از تمیز کردن خانه تا غذا درست کردن را به تنهایی انجام دهد. او همچنین قادر به شناسایی اشیا نیز هست و می‌تواند در خانه و کمدها را باز و بسته کند. بسیاری از کاربران از توانایی‌های این روبات استقبال کرده و بعضی از آنها معتقدند که ساخت هر روبات سبب بیکار شدن شخصی در جامعه می‌شود.

آتش زدن شوهر به خاطر رمز تلفن همراه

زن عصبانی شوهرش را به‌خاطر اینکه حاضر نشد «پین کد» تلفن همراهش را به او بدهد آتش زد. به‌گزارش مترو، این زن هندی 25 ساله از شوهرش خواست تا رمز تلفن همراهش را به او بگوید اما وقتی ممانعت او را دید با یکدیگر درگیر شدند و زن عصبانی برای تنبیه کردن شوهرش روی او بنزین ریخت و کبریت را کشید. گزارش‌های پلیس هند نشان می دهد که متهم مدعی شده همسرش با زن دیگری ارتباط پنهانی داشته و به همین خاطر رمز تلفنش را به وی نداده تا او پیام‌ها و تماس‌های تلفنی‌اش را نبیند. این مرد نگون بخت دو روز پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات جان سپرد.  

مرگ پیرترین مرد جهان

پیرترین مرد جهان در ۱۱۳ سالگی درگذشت. ماسازو نوناکا صبح یکشنبه در خانه‌اش چشم از جهان فرو بست. او ساکن منطقه مسکونی آشورو در شمال ژاپن بود. یوکو نوناکا، نوه ماسازو دلیل فوت او را «مرگ طبیعی» اعلام کرد. ماسازو در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ به‌عنوان مسن‌ترین مرد جهان معرفی شده بود. وی در روز ۲۵ ژوئیه سال ۱۹۰۵ میلادی متولد شده بود.
ماسازو نوناکا در طول زندگی خود شاهد درگذشت همه خواهران و برادران، همسر و سه فرزند خود بود. در حال حاضر پیرترین فرد جهان کانه تاناکا نام دارد. این زن ژاپنی ۱۱۶ ساله اهل فوکوئوکا است.

سفر به دور دنیا در 70 سالگی


زوج هندی با پس‌انداز روزی 6 دلار موفق شدند تا به سفر دور دنیا بروند.
به‌گزارش گوود نیوز، «ویجایان» و «موهانا» سفر خود را در سن 70 سالگی آغاز کردند. این زوج که سال‌ها به فروش چای در شهر کوچی مشغول بودند روزی 6 دلار پس‌انداز می‌کردند تا اینکه در سن 70 سالگی موفق شدند با اندوخته‌شان به سفر بروند. به عقیده این زوج سفر به دور دنیا «ذهن و فرهنگ» هر انسانی را تغییر می‌دهد. آنها تاکنون از 23 کشور از جمله فرانسه، سنگاپور، سوئیس، برزیل، امریکا و... دیدن کرده‌اند.

بازی در سرزمین لگوها


کودکان چینی به مناسبت آغاز سال نو در جشنواره بازی با لگو شرکت کردند.
به‌ گزارش شینهوا، این جشنواره در استان شانگهای با استقبال زیادی روبه‌رو شده و کودکان زیادی در آن شرکت کردند.
به‌گفته برگزار‌کنندگان این جشن ساختن اشکال مختلف و بازی با لگو می‌تواند قدرت تخیل را در کودکان افزایش دهد.

تمساح خانگی


مرد امریکایی یک تمساح را به‌عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کند.
به گزارش دیلی میل، «جوی هنی» 65 ساله این تمساح را از سال 2015 میلادی هنگامی که بچه کوچکی بوده به خانه آورده و اکنون پس از 3 سال تمساح بسیار بزرگ شده و وزنش نیز بالا رفته است.
جوی می‌گوید این تمساح هرگز سعی نکرده او را گاز بگیرد و رفتاری همچون یک سگ خانگی دارد.
نام این تمساح به‌عنوان حیوان خانگی ثبت شده و صاحبش اکنون می‌تواند حیوان خانگی عجیبش را هر روز با خود همه جا ببرد.

همدردی با همکلاسی  


دانش‌آموزان یک مدرسه در حرکتی انساندوستانه به خاطر همکلاسی سرطانی خود عینک آفتابی به چشم زدند. به گزارش گوودنیوز، این دانش‌آموزان در مدرسه متوسطه «چاپل» امریکا تحصیل می‌کنند. یکی از همکلاسی هایشان به نام «پرلی» 13 ساله به سرطان چشم مبتلا شده و پس از 3 بار عمل جراحی نمی‌تواند در مدرسه حضور باید اما همکلاسی‌هایش برای همدردی با وی همگی عینک آفتابی به چشم زدند.

حمله به شناگران در ساحل کلمبیا


حضور تمساح غول پیکر در ساحل کلمبیا شناگران را وحشت زده کرد. به‌گزارش دیلی میل، تمساح ناگهان از پشت بوته‌های ساحل «سانتا مارتا» بیرون آمد و به سمت شناگران حمله برد. به‌گفته کارشناسان دیدن این تمساح در منطقه نشانه خوبی برای تنوع حیات وحش است. تمساح‌های این منطقه اغلب تا 6 متر طول داشته و وزنشان به 910 کیلوگرم می‌رسد.


هزارپای43 سانتی متری


زیست شناس ژاپنی، از یک هزارپای غول پیکر به‌عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کند.
به‌گزارش میرر، «نیل» 26 ساله می‌گوید هیچ مشکلی با بالارفتن هزارپا از سر و صورتش ندارد و به این حیوان علاقه‌مند است.
«نیل» با دستان خود به این هزارپای 43 سانتی متری عجیب غذا می‌دهد و از آن نگهداری می‌کند.
به گفته نیل در صورتی که این هزارپا او را گاز بگیرد دردناک بوده و با تهوع و تب نیز همراه است.

کلمات کلیدی

دستگیری قاچاقچی آدم خوار

روبات کدبانو

آتش زدن شوهر

نظر شما