شناسهٔ خبر: 30751861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

آرزوی شهید اندرزگو از زبان فرزندش

فرزند شهید اندرزگو با اشاره به تلاش‌های این شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت توجه جوانان به ادامه مسیر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سید مهدی اندرزگو فرزند شهید اندرزگو در آئین رونمایی از کتاب دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی (گلستان انقلاب) در مرکز همایش‌های بسیج رسانه صداوسیما و با حضور سردار نقدی و خانواده شهید حدادیان گفت: همگان می دانند که شهید اندرزگو از سال ۴۳ تا سال ۵۷ به مدت ۱۴ سال در خفای کامل زندگی کرد و با توجه به اینکه یکی از مهمترین سر حلقه‌ها برای ورود اعلامیه‌های امام خمینی (ره) و سلاح داخل مرز‌های ایران بود، دستگیری او تبدیل به موضوعی حیثیتی برای پهلوی و آرزویی ویژه برای ساواک همان سازمان مخوف و سیاه شده بود.

وی افزود: به طوری که بعد از اینکه وی را با زبان روزه در سال ۵۷ به شهادت رساندند، پیکر شهید را به وسط میدان موزه عبرت کنونی و کمیته ضدخلافکاری دوران پهلوی بردند و همه زندانیان را دور این پیکر به صف کشیدند تا پیروزیشان را برای به شهادت رساندن ایشان به رخ بکشند. شهید اندرزگو آرزوی دیدن پیروزی انقلاب اسلامی را داشت. از جوانان خواهشمندم که مسیر انقلاب را با سربلندی ادامه دهند و برای شکوفایی آن بکوشند.

در ادامه این مراسم حسین امانلو مسئول ستاد اطلاع رسانی جنبش مردمی پاسداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری ۴۰ نشست با عنوان شنبه‌های انقلاب و انجام آن در ۲۶ استان برای رونمایی از گلستان انقلاب افزود: رهبر انقلاب اسلامی، مردم و آرمان، سه حلقه اساسی و پایه‌های این انقلاب هستند و در این میان از دولت مردان می‌خواهم که با در نظرگیری تمام فداکاری‌ها و تلاش‌ها برای سربلندی انقلاب اسلامی، یاران انقلابی را دریابند.

وی یادآورشد: تمام جبهه ها را پشت سر گذاشته ایم تا امروز جبهه انقلاب اسلامی را بعد از ۱۴۰۰ سال آوای شهید و شهادت، به جوانان این مرز و بوم بسپاریم تا این شکوفایی را ادامه دهند.

 

نظر شما