شناسهٔ خبر: 30750141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

چشم انتظاري بانوان قهرمان 10 ماهه شد

هنوز هم خبري از پاداش نيست!

صاحب‌خبر -

طبيعي بود که پس از اين قهرماني وعده هاي زيادي براي حمايت از اين تيم داده شود اما همه اينها مربوط به همان روزهاي ابتدايي و «داغ بودن» مسئولان بود که هر کدام وعده حمايت مالي و پاداش هايي را دادند اما با گذشت ماهها از آن وعده ها، بازيکنان تيم ملي همچنان چشم انتظار هستند.

در اين ميان نه تنها تيم ملي فوتسال بانوان ايران مورد توجه بيشتر قرار نگرفت بلکه سرمربي موفق خود را هم از دست داد و بي توجهي مسئولان باعث شد وي قيد همکاري با تيم ملي را بزند. دختران فوتساليست ايران دو باره قهرمان قاره کهن شدند اما پاداش آنها پس از گذشت حدود 10 ماه از قهرماني در آسيا فقط وعده هاي پوچ و توخالي مسئولان بوده است و حتي وزير ورزش نيز وعده ديدار با ملي پوشان را محقق نکرد؛ وعده اي که قرار بود يک هفته پس از بازگشت تيم ملي از رقابت ها صورت گيرد اما هنوز عملي نشده است.

ليلا صوفي زاده، نايب رئيس فوتبال بانوان چهارم دي ماه در آخرين مصاحبه اش از پرداخت پاداش ها ظرف 10 روز آينده داده بود اما پس از گذشت بيش از دو هفته از آخرين وعده نايب رئيس هنوز خبري از پاداش ها نيست.مهدي تاج نيز در مصاحبه هاي خود خبر از پرداخت پاداش دختران فوتساليست در نخستين فرصت داده بود اما با همين وعده ها الان 10 ماه از قهرماني گذشته است و خبري از پرداخت پاداش نيست!

دختران فوتسال ايران دو بار بدون هيچ ادعايي و در سکوت قهرمان آسيا شدند اما اين قهرماني به چشم مسئولان نيامد و هر بار براي پرداخت 22 ميليون توماني بانوان به بهانه‌هاي مختلفي از جمله کمبود بودجه متوسل شدند؛ کمبود بودجه‌اي که ظاهرا فقط بر سر راه دختران فوتساليست وجود دارد و براي تيم ملي فوتبال بزرگسالان مشکلي وجود ندارد.

دختراني که برخي از آنها از شهرستان هاي محروم راهي تيم ملي شدند و اين مبلغ و پاداش انگيزه و اميدي براي ادامه راهشان است اما مسئولان فدراسيون فوتبال اين کمترين حق را هم از آنها گرفته اند و فعلا به وعده و قول هاي تو خالي بسنده کرده اند.

نظر شما