شناسهٔ خبر: 30749093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بازگو کردن وقایع، لازمه دفاع از انقلاب اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: لازمه دفاع از انقلاب اسلامی بازگو کردن وقایع و مقایسه حکومت اسلامی با حکومت طاغوت است چرا که جمهوری اسلامی امنیت نوامیس را به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ سید عابس حسینی امروز در جلسه شورای اداری شیروان با محوریت برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید انقلاب اسلامی را با زمان طاغوت مقایسه کرد نه با سوئیس و سایر کشورهای خارجی که در این صورت مقایسه ناصوابی است و اگر برای جوانان بازگو نکنیم در فضای مسموم فضای مجازی جمهوری اسلامی را متهم به خرابی می کنیم.

 

وی گفت: جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و عدالت اجتماعی دارد که نسبت به زمان پهلوی از زمین تا آسمان فرق دارد و باید در سردرب ادارات خدمات انقلاب اسلامی قید شود.

 

فرماندار شیروان هم گفت: برنامه های جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی امسال باید متفاوت تر از سال های قبل برگزار شود که نیاز به یک عظمت ویژه ای در بحث حضور مردم است.

 

امین رضا مرآتی ضمن تاکید بر مشارکت جدی ادارات در برنامه های یکدیگر در ایام دهه فجر اظهار داشت: عملکردها باید متفاوت تر از سال های قبل باشد و مدیران بعد از این ایام گزارش های خود را اعلام کنند.

 

وی با بیان اینکه ایران در حوزه زیرساخت ها و خیلی از حوزه های دیگر دستاوردهای خوبی کسب کرده است، گفت: به خاطر محدودیت های اجتماعی، مشکلات معیشتی داریم که دهه فجر را باید فرصتی برای روشنگری بیشتر بدانیم.

 

حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان هم گفت: فرهنگ طاغوت، فرهنگ شیطانی و بی بند و باری است و اگر نظام طاغوت را برای جوانان امروز بازگو کنیم آنان از جوانان دیروز انقلابی تر می شوند چرا که علم، دانایی و بصیرت پیشرفت کرده است.

 

 

نظر شما