شناسهٔ خبر: 30748936 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

استرالیا پنجمین مدعی راه یافته به یک‌چهارم/وداع ازبک‌‌ها از جام با ضربات پنالتی

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از  ساعت 17 و 30 دقیقه دو تیم مدعی استرالیا و ازبکستان در ورزشگاه خلیفه به مصاف هم رفتند.

مصاف شاگردان و هکتور کوپر و کانگورها در نهایت بعد از تساوی در وقت های قانونی 90 دقیقه و وقت های اضافه به پنالتی کشید تا در نهایت استرالیا با پیروزی در ضربات پنالتی راهی یک چهارم نهایی شود.

استرالیا  صفر- ازبکستان صفر  در ضربات پنالتی استرالیا با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یافت. 

بازی تا دقیقه 20 نیمه اول پایاپای دنبال شد و هر دو تیم در عین حال که چشم به دروازه یکدیگر داشتند با احتیاط توپ می‌زدند.در ادامه استرالیا با پاس‌های کوتاه و حضور در جناحین عزم دروازه ازبک‌ها کرد اما نتوانست به گل دست یابد.در نقطه مقابل شاگردان هکتور کوپر هم با پرس در زمین استرالیا سعی در به هم زدن نظم تاکتیکی حریف داشتند.

در نیمه دوم هر دو تیم با همان برنامه و روال نیمه اول بازی را آغاز کردند.از دقیقه 70 استرالیا با تعویض های خود بازی را در دست گرفت و حملاتی را روی دروازه ازبک‌ها طراحی کرد که در دو صحنه خیلی به گل نزدیک شد اما در نهایت بازی در وقت‌های قانونی به تساوی بدون گل انجامید تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه اول هم استرالیا بهتر از شاگردان کوپر توپ می‌زد اما باهم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی به وقت اضافه دوم کشیده شد.

در وقت اضافه دوم هم دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند و دو تیم برای صعود به ضربات پنالتی رسیدند.

در ضربات پنالتی استرالیا با نتیجه4 بر 2 به پیروزی رسید و منتظر برنده دیدار قرقیزستان و امارات ماند.

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما