شناسهٔ خبر: 30748426 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

دریافت بی دردسر ویزای کانادا

صاحب‌خبر - همانطور که می‌دانید، حداقل برای ما ایرانی‌ها دریافت ویزای کشورهای خارجی مخصوصا کانادا سخت است. ویزای کانادا  به عنوان چالشی مهم برای افرادی که قصد سفر به کانادا را دارند، شناخته می‌شود. سخت‌گیری‌هایی که سفارت کانادا برای دریافت ویزا در مورد ایرانیان دارد باعث شده تا افراد زیادی سفر خود را به این کشور کنسل کنند.

دریافت بی دردسر ویزای کانادا

همانطور که گفته شد، دردسرهای زیاد دریافت ویزای کانادا یکی از معضلات ایرانیان است. اما راه‌های زیادی برای کاهش مشکلات و رفع کامل آنها وجود دارد. راه‌هایی که علاوه بر کاهش دردسر، سرعت دریافت ویزای کانادا را افزایش داده و به آسانی شما را صاحب این ویزا می‌کنند. برخی از مهمترین راه‌های دریافت بی دردسر ویزای کانادا عبارتند از:

داشتن ویزای شینگن   یا دعوتنامه

اگر ویزای شینگن روی پاسپورتتان وجود داشته باشد، حجم زیادی از سخت‌گیری‌های سفارت کانادا نسبت به شما کاهش خواهد یافت. دارا بودن ویزای شینگن به متقاضیان کمک می‌کند تا با سرعت بیشتر و دردسر کمتری اقدام به دریافت ویزای کانادا کنند. در صورت داشتن دعوتنامه از اقوام و دوستان خود که اقامت کانادا را دارند، می تواند عمده‌ای از مشکلات شما برای دریافت ویزای کانادا را کاهش دهد.

پیگیری عادی مراحل دریافت ویزا !

اگر ویزای شینگن در پاسپورت شما وجود ندارد، در حالت عادی چاره‌ای جز پیگیری عادی مراحل دریافت ویزای 5 ساله کانادا و دست و پنجه نرم کردن با سخت گیری‌های سفارت مربوطه ندارید. در واقع اگر از پیشنهادات کلاهبردارانه افراد سودجو عبور کنیم، راه دیگری برای دریافت ویزای کانادا بدون دردسر در حالت عادی وجود نخواهد داشت. اما نگران نباشید! راهی دیگر وجود دارد که می‌تواند استرس‌ها و نگرانی‌های شما را در این مورد کاهش دهد.

دریافت ویزای کانادا در کمال آرامش

مراجعه به آژانس‌هایی که خدمات ویزا ارائه می‌دهند، می‌تواند تنها راه شما باشد. اینگه آژانس‌ها با تجربه فراوانی که در زمینه درخواست و دریافت ویزا دارند، می‌توانند با پیگیری اصولی مراحل درخواست و اخذ ویزا، به روند طی شدن مراحل سرعت بخشند. یکی از معتبر‌ترین آژانس‌های خدمات ویزا، پرواز آرام آبی است که با کادر مجرب و حرفه‌ای و پشتیبانی 24 ساعته خود، تمامی مشکلات و استرس‌های شما را در زمینه ویزا حل خواهد کرد. از جمله مزایای این مرکز معتبر عبارت است از:

کاهش هزینه‌های اخذ ویزای کانادا

مراجعه به این آژانس از 2 جهت هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. اولین مورد آن است که شما را از هدر رفت مبلغ پرداخت شده به سفارت نجات خواهد داد؛ چرا که اگر با بی تجربگی یا ارائه مدارک متناقض از طرف سفارت رد صلاحیت شوید، نه تنها ویزای خود را دریافت نخواهید کرد، بلکه مبلغ پرداختی شما نیز قابل استرداد نخواهد بود.
هزینه‌های مقرون به صرفه خدمات این آژانس  نیز از جهتی دیگر در هزینه‌هایتان صرفه جویی خواهد کرد. خدماتی که این آژانس برایتان انجام می‌دهد، از هزینه مقرون به صرفه‌ای برخوردارند که قابل مقایسه با نمونه‌های مشابه نیست.

کاهش احتمال رد صلاحیت

همانطور که گفته شد، به دلیل بی تجربه بودن یا ارائه نادرست مدارک، ممکن است از طرف سفارت رد صلاحیت یا ریجکت شوید. این آژانس با تجربه فراوان در زمینه اخذ ویزا، می‌تواند مدارک شما را سازماندهی کرده و به صورت اصولی تقدیم سفارت کند. بدیهی است که تمامی این اعمال با اجازه شما و به نمایندگی از شما انجام خواهد شد.

کاهش اتلاف وقت

آژانس‌های خدماتی ویزا به نمایندگی از شما پیگیری‌های لازم را برای دریافت ویزای کانادا انجام خواهند داد. بنابراین اتلاف وقت ناشی از پیگیری‌های متداول دامن گیرتان نخواهد شد. همچنین این آژانس خدماتی، با کاهش احتمال رد صلاحیت شما، به کاهش اتلاف وقت ناشی از انتظار برای صدور ویزای کانادا پایان خواهد داد. بدیهی است که اعتبار بالای آژانس به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه کسب شده است.
 

نظر شما